شانس بهبودی 80 درصد از کودکان مبتلا به سرطان

رئیس هیات امنای موسسه محک گفت: بر اساس آمارها 80 درصد از کودکان مبتلا به سرطان شانس بهبودی دارند.

به گزارش ایسکانیوز از موسسه محک، مردآویژ آل بویه افزود: تجربه ثابت کرده تنها درمان سرطان کافی نیست و کودکان پس از بهبودی دچار ناهنجاری‌ها و عوارضی می‌شوند.
وی گفت: از آنجایی که تعداد قابل توجهی از این کودکان در معرض ناباروری هستند امروزه باروری کودکان مبتلا به سرطان مساله مهمی محسوب می‌شود بنابراین لازم است در کنار ارائه خدمات درمانی و حمایتی به موضوع باروری در مبتلایان سرطان نیز توجه شود.
رئیس هیات امنای موسسه محک با بیان این که ماموریت و هدف محک درمان و بهبودی کودکان مبتلا به سرطان است، ادامه داد: امروزه روش‌های درمان سرطان نسبت به گذشته پیشرفت چشمگیری داشته و یکی از اقداماتی که محک با همکاری پژوهشگاه رویان انجام می‌دهد، حفظ باروری بیماران مبتلا به سرطان است.
موسسه محک به پشتوانه بیش از 27 سال فعالیت در راستای ارائه خدمات درمانی و حمایتی به کودکان مبتلا به سرطان ایران تلاش می‌کند تا ضمن انتقال دانش و تجربیات تخصصی، زمینه ارتقای علم پزشکی در حوزه سرطان را فراهم کند.
ارائه خدمات حمایتی و درمانی به کودکان مبتلا به سرطان در چارچوب استانداردهای ملی و بین‌المللی و کاهش عوارض دیررس درمان سرطان با بهره‌مندی از جدیدترین و کارآمدترین روش‌ها و آخرین دستاوردهای علم پزشکی از جمله ماموریت‌های محک است.
این موسسه می‌کوشد از طریق گسترش همکاری با موسسات تحقیقاتی و درمانی ملی و بین‌المللی فعال در زمینه سرطان به کاهش نرخ ابتلا به سرطان در کودکان و روش‌های موثر درمان دست یابد.
700

کد خبر: 957824

وب گردی

وب گردی