درخشش دانشجویان دانشگاه آزاد در رقابت‌های سنگنوردی دانشجویان جهان

سرپرست تیم سنگنوردی دانشگاه آزاد اسلامی از موفقیت دانشجویان این تیم در دومین دوره رقابت‌های سنگنوردی قهرمانی دانشجویان جهان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالمجید طالب تاش سرپرست تیم اعزامی دانشجویان سنگنورد به اسلواکی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشجویان سنگنورد دانشگاه آزاد اسلامی به نمایندگی از دانشجویان ایران اسلامی در دومین دوره رقابت‌های سنگنوردی قهرمانی دانشجویان جهان که در شهر براتیسلاوا پایتخت کشور اسلواکی برگزار شد شرکت کردند و خوش درخشیدند.

وی افزود: تیم سنگنوردی دانشگاه آزاد اسلامی در ماده سرعت با ترکیب چهار ورزشکار در این مسابقات حاضر شد. حدیث نظری، کبری لکزائی فر، احسان اسرار و مهدی علی پور در این مسابقات حضور داشتند که مهدی علیپور دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی با حذف رقیب آمریکایی خود در یک چهارم نهایی موفق شد با اقتدار جزء چهار نفر دانشجوی برگزیده قرار گیرد و در نهایت رتبه سوم دانشجویان جهان را در میان دانشجویان برگزیده بیش از بیست و شش کشور بدست آورد. علیپور دانشجویان قدرتمندی از کشورهای مدعی قهرمانی مانند آمریکا، چین، ژاپن، شیلی، فرانسه و روسیه را با اقتدار پشت سر گذاشت.

وی ادامه داد: احسان اسرار با بد شانسی و کمی اختلاف از کسب رتبه‌های برتر بازماند.

سرپرست تیم سنگنوردی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یادآوری کرد: دختران دانشجوی ایرانی نیز با اقتدار در این مسابقات شرکت کردند و نشان دادند که با رعایت پوشش اسلامی می‌توانند با در کنار ورزشکاران سایر کشور بدون محدودیتی حاضر شد.

وی در خصوص عناوین ورزشکار دختر تیم دانشگاه آزاد گفت: کبری لک زایی مقام پنجم و حدیث نظری مقام هشتم سنگنوردی سرعت دانشجویان جهان را به خود اختصاص داد.

طالب تاش متذکر شد: کسب این رتبه افتخارآمیز سبب شد پرچم مقدس جمهوری اسلامی، در حضور بیش از سیصد شرکت کننده از اقصی نقاط جهان به اهتزاز درآید و افتخاری دیگر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم بخورد. در این مسابقات اختلاف توانمندی، نبوغ و قدرت بدنی و فکری دانشجویان ایرانی کاملا مشهود بود که باعث شد حاضران در سالن بیش از همه دانشجویان ایرانی را تشویق کنند.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اعضای تیم دانشگاه آزاد گفت: سجاده سلطانی نژاد و علیرضا باقری به عنوان مربی هدایت این دانشجویان را در مسابقات برعهده داشتند.

کد خبر: 957835

وب گردی

وب گردی