بازتاب جهانی جلوگیری از ورود پویول به برنامه تلویزیونی ایران

جلوگیری از ورود ستاره سابق تیم فوتبال بارسلونا به برنامه تلویزیونی ایران، بازتاب جهانی پیدا کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، حواشی به وجود آمده برای کارلوس پویول، ستاره سابق تیم فوتبال بارسلونا در ورود به صدا و سیما بازتاب جهانی پیدا کرد و خبرگزاری BBC نیز یکی از سرخط های خبری خود را به این موضوع اختصاص داده است.

هنگامی که کارلوس پویول، ستاره سابق باشگاه بارسلونا کارشناسی یکی از دیدارهای جام جهانی را در تلویزیون ایران قبول کرد تصورش را هم نمی کرد که موی بلند برایش دردسرساز شود.

این بازیکن باید در برنامه شبکه 3 ایران به میزبانی عادل فردوسی پور حاضر می شد. برنامه ای که مخصوص دیدار ایران و اسپانیا در جام جهانی بود اما بعد از سفر به ایران و رفتن به استودیو شبکه 3 او را از ورود به صدا و سیما منع کردند.

فردوسی پور ناامیدانه به برنامه آمد و رو به مخاطبان گفت: باید بدانید که پویول طبق برنامه ریزی امشب باید اینجا حاضر می شد. اما الان در هتل است. من هر کاری می توانستم انجام دادم اما نشد.

گمانه زنی های اولیه حاکی از غیبت او به واسطه پول زیاد دریافتی برای حضور در برنامه بود اما روز بعد داستان دیگری ظهور کرد. به پویول گفته شد برای اینکه موهای بلندی دارد نمی تواند در برنامه حاضر شود.

این اولین باری نیست که یک بازیکن نمی تواند به واسطه چنین مشکلی در برنامه های تلویزیونی حاضر شود. پیمان حسینی، دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران هم اجازه پیدا نکرد در تلویزیون حاضر شود.

606

کد خبر: 957853

وب گردی

وب گردی