کارخانه: قواره والیبال ایران از کره جنوبی بالاتر است/ صعود از گروه در لیگ ملت‌ها مهم نیست

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: قواره والیبال ایران از کره جنوبی بسیار بالاتر است و تنها نتیجه حاصله باید پیروزی ایران باشد که همین اتفاق هم رخ داد.

مصطفی کارخانه در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد پیروزی 3 بر یک تیم ملی والیبال ایران مقابل کره جنوبی در لیگ ملت های جهان اظهار داشت: با توجه به برخورداری از امتیاز میزبانی و حضور تماشاگران ایرانی، والیبالیست های کشورمان باید در این دیدار پیروز می شدند که خوشبختانه این نتیجه حاصل شد. قواره والیبال ایران از کره جنوبی بسیار بالاتر است و تنها نتیجه حاصله باید پیروزی ایران باشد که همین اتفاق هم رخ داد.

وی ادامه داد: جوانان ما در این بازی بسیار خوش درخشیدند و بازیکنانی مانند علی شفیعی و میلاد عبادی پور بسیار عالی توانایی های خود را به نمایش گذاشتند. باید در این بازی ها از سرویس های با ریسک بالا استفاده می کردیم چرا که تعیین کننده نتیجه بازی است. در چند هفته گذشته اگر نتیجه بازی هایی را واگذار کردیم به این دلیل بود که تیم های مقابل از سرویس های پرشی و سرعتی بسیار زیادی استفاده کردند.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: این که ما در لیگ ملت های جهان نتوانیم از گروه خود صعود کنیم، اهمیتی ندارد بلکه مهم این است از جوانان استفاده کنیم و به آنها میدان بدهیم برای این که آینده والیبال ایران را تضمین کنند. من این پتانسیل را می بینم که مردان والیبالیست ایران بتوانند آلمان و بلغارستان را در خانه خودمان شکست دهند.

604

کد خبر: 957887

وب گردی

وب گردی