شهنازی: بردیم اما خوب نبودیم/ والیبالیست‌های ایران خسته هستند

کارشناس والیبال ایران گفت: مقابل کره جنوبی، فقط نتیجه را بردیم و توانستیم خود را در جدول بالا بکشیم اما از لحاظ کیفی اصلا بازی خوبی ارائه ندادیم.

ناصر شهنازی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد پیروزی 3 بر یک تیم ملی والیبال ایران مقابل کره جنوبی در لیگ ملت های جهان اظهار داشت: در بازی شب گذشته (جمعه) مقابل کره جنوبی، فقط نتیجه را بردیم و توانستیم خود را در جدول بالا بکشیم اما از لحاظ کیفی اصلا بازی خوبی ارائه ندادیم. کره جنوبی در حمله و دریافت بسیار بهتر از ما ظاهر شد ولی به دلیل زدن سرویس های اشتباه، مجموعا 22 امتیاز را از دست داد که منجر به باختش شد.

وی ادامه داد: به اعتقاد من خستگی زیادی در تن والیبالیست های ایران وجود داشت و ملی پوشان ما شادابی لازم را برای انجام بازی خوب در خانه خود نداشتند. به نظر من محکوم به پیروزی مقابل آلمان و بلغارستان هستیم تا از حیثیت والیبال ایران در لیگ ملت های جهان دفاع کنیم.

کارشناس والیبال ایران در پایان گفت: امیدوارم نهایت استفاده را از لیگ ملت های جهان ببریم و از تجربیات این مسابقات برای رقابت های جهانی استفاده کنیم تا در آن جا نتایج خوبی بگیریم.

604

کد خبر: 957900

وب گردی

وب گردی