دیاس: پرتغال باید آماده هر چیزی در بازی با ایران باشد

مدافع تیم ملی فوتبال پرتغال گفت: تیم ملی‌ کشورش باید آماده‌ رویارویی با هر چیزی در مصاف با ایران باشد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از خبرگزاری تاس روسیه، روبن دیاس درباره بازی پایانی تیم ملی فوتبال پرتغال از گروه B جام جهانی 2018 روسیه که ساعت 22:30 دقیقه دوشنبه هفته جاری در ورزشگاه شهر سارانسک جمهوری موردویا برگزار می‌شود گفت: ما بازی‌های ایران و دیگر بازی‌های جام جهانی 2018 روسیه را تماشا کردیم و متوجه شدیم هیچ بازی در این رقابت‌ها آسان نیست.

مدافع تیم ملی فوتبال پرتغال ادامه داد: تیم ملی فوتبال پرتغال مهیای هر چیزی در بازی با ایران است. هر تیمی جاه‌طلبی‌های خود را دارد و این بازی سختی برای ما و ایرانی‌ها خواهد بود. باید به طور کامل روی بازی با ایران تمرکز کنیم و پیروز شویم. بازیکنان هر کدام از تیم‌های جام جهانی 2018 روسیه تمام تلاش خود را به خرج می‌دهند و بدین‌خاطر هیچ بازی آسان نیست. حتی تیم‌های قدرتمند نیز شکست می‌خورند. جام جهانی رویای هر بازیکنی است و فوتبال هر سال پیشرفت می‌کند.

روبن دیاس درباره ترکیب نهایی تیم ملی فوتبال پرتغال برای بازی با ایران گفت: هر بازیکنی آماده است تا به تیم ملی پرتغال کمک کند اما به انتخاب سرمربی احترام می‌گذاریم. احساس اتمسفر فوق العاده جام جهانی، پیروزی و تمرین با تیم ملی پرتغال برای من یک تجربه عالی است. ما یک تیم خیلی خوب داریم که در آن بهترین بازیکن جهان یعنی کریستیانو رونالدو بازی می‌کند.

وی درباره انتقادهای مطرح شده از سبک بازی تیم ملی پرتغال اظهار داشت: انتقادها طبیعی هستند و همواره افرادی خواهند بود که از سبک بازی ما انتقاد کنند. تیم ملی پرتغال الان 4 امتیاز همانند اسپانیا کسب کرده که نشانه آمادگی ماست و می‌خواهیم از مرحله گروهی صعود کنیم. ما قهرمان اروپا هستیم و الان در جام جهانی حضور داریم. هدف کنونی ما صعود از مرحله گروهی و سپس رفتن تا جایی که امکانش را خواهیم داشت.

602

کد خبر: 957960

وب گردی

وب گردی