حکم شهردار کرج صادر نشده است

رئیس شورای شهر کرج در رابطه با نامه ای که از سوی وزارت کشور به وی ارسال شده، گفت: اگر وزارت کشور با شهردار شدن فردی برای کلانشهرها موافقت کند وزیر حکم وی را صادر خواهد کرد، بنابراین هنگامی که نامه ای برای من ارسال شده به آن معنا است که حکم صادر نشده است.

به گزارش گروه استان های ایسکانیوز، اصغر نصیری شهردار کرج در 26 فروردین ماه در جلسه شورای اسلامی شهر کرج از سمت خود استعفا و محمدرضا احمدی نژاد به سرپرستی شهرداری کرج منصوب شد؛ رئیس شورای شهر دلیل استعفای وی را بیشتر به رابطه شورا و شهرداری مرتبط می دانست.

در ادامه استعفای نصیری از شهرداری، اعضای شورای شهر کرج در جلسه علنی روز یکشنبه 13 خرداد ماه مجید سریزدی را به‌عنوان شهردار کلان‌شهر کرج انتخاب کردند.

این جلسه با حضور ده نفر از 13 عضو شورای شهر برگزار و 9 نفر رای موافق و یک نفر رای ممتنع به سریزدی دادند.

مجید سریزدی تنها گزینه‌ای بود که در زمان مصوب توسط اکثریت به صحن علنی معرفی شده بود بر کرسی شهرداری کرج تکیه می زند.

ساعتی پیش یکی از اعضای شورای شهر در گفت وگویی از ارسال نتیجه استعلام شهردار کرج به رئیس شورای شهر خبر داد.

محمد نبیونی رئیس شورای شهر کرج در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: وزارت کشور در پایان مهلت قانونی برای ابلاغ حکم شهردار نامه ای به من ارسال کرده است که ان شاء الله در جلسه شورای شهر این نامه برررسی و نتیجه به مردم اعلام خواهد شد.

وی افزود: اگر وزارت کشور با شهردار شدن فردی برای کلانشهرها موافقت کند وزیر حکم وی را صادر خواهد کرد، بنابراین هنگامی که نامه ای برای من ارسال شده به آن معنا است که حکم صادر نشده است.

رئیس شورای شهر کرج در رابطه با متن نامه گفت: مفاد نامه به دلیل محرمانه بودن باید در جلسه شورای شهر مورد بررسی قرار گیرد و نتیجه ان شاءالله اعلام خواهد شد.

نبیونی تصریح کرد: جلسات شورای شهر طبق روال معمول در روزهای یکشنبه و چهارشنبه برگزار می شود.

901/900

کد خبر: 957968

وب گردی

وب گردی