استاندار خطاب به مدیران: از برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی خودداری کنید

استاندار قزوین از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست از برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی به‌صورت مستقل خودداری کرده و با استفاده از تورهای مجاز زمینه کمک به اقتصاد آژانس‌های مسافرتی را فراهم کنند.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالمحمد زاهدی در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برای پیگیری دریافت مجوز بندر خشک و ایجاد بستر لازم باید به‌سرعت اقدامات لازم صورت گیرد و مدیرکل راه و شهرسازی مسئول مستقیم کار است.

وی اضافه کرد: اعتباری مطالعاتی برای سال جاری تأمین می‌شود تا کار عملیاتی شود، در این راستا بازدید از نمونه بندر خشک ایجادشده در یزد هم می‌تواند موردتوجه قرار گیرد.

استاندار قزوین تصریح کرد: با برگزاری یک کارگاه آموزشی برای مدیران استان باید فضای اقتصادی استان ترسیم‌شده و همه در جریان اهمیت کار قرار گیرند، در این میان حضور رسانه‌ها نیز ضروری است.

زاهدی بیان کرد: با افزایش تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی دولتی و بخش خصوصی می‌توانیم این طرح را با سرعت بیشتری اجرا کنیم.

وی گفت: با توجه به فرارسیدن تابستان و افزایش مصرف برق لازم است دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های خصوصی نسبت به صرفه‌جویی به‌صورت جدی اقدام کنند تا از پیک تابستان بدون خاموشی سپری کنیم.

استاندار قزوین یادآور شد: اگر دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها مصرف انرژی بیش‌ازحد داشته باشند اسامی آن‌ها از سوی رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

زاهدی تصریح کرد: ساخت نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی در قزوین باید تسریع شود و به‌جای پیشنهاد افزایش سهمیه انرژی نسبت به دریافت مجوزهای جدید در ساخت نیروگاه اقدام شود.

وی یادآور شد: در خصوص مشکلات ارزی تولیدکنندگان از سوی اتاق بازرگانی یک گزارش جامع تهیه‌شده که به تهران ارسال خواهد شد تا مسئولان فکری اساسی کنند.

استاندار قزوین تصریح کرد: در هیئت‌مدیره شرکت برق منطقه‌ای زنجان لازم است نمایندگان قزوین هم حضورداشته باشند تا بتوانیم تسهیلات بیشتری برای استان دریافت کنیم.

وی گفت: فضای کسب‌وکار در شرایط کنونی عوض‌شده و باید ما نیز بستر رونق این بخش را مهیا کنیم.

زاهدی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست از برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی به‌صورت مستقل خودداری کرده و با استفاده از تورهای مجاز زمینه کمک به اقتصاد آژانس‌های مسافرتی را فراهم کنند.

900

کد خبر: 957975

وب گردی

وب گردی