دست از سر  کچل پویول بردارید!

چهارشنبه شب گذشته پای کاپیتان اسبق تیم ملی اسپانیا به رسانه ملی نرسید، سرمقاله روزنامه اعتماد با اشاره به این موضوع، به سر کم موی رئیس شبکه سه اشاره کرد که این مسئله واکنش های مختلفی را برانگیخت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، هر روز بازی های ویژه جام جهانی از رسانه ملی برای فوتبال دوستان پخش می شود. پخش زنده بازی های جام جهانی از برنامه 2018 شبکه سه با اجرای عادل فردوسی پور از جذابیت های تماشای این روزهای تلویزیون از ابتدای شروع جام جهانی فوتبال بوده است.

از جمله آیتم های این برنامه دعوت از ورزشکاران و کارشناسان ورزشی است که طبق روال سالهای گذشته انجام می شود که البته با حواشی زیادی همچون هزینه های دعوت این افراد یا سلایق برنامه سازان همراه بوده است.

عادل فردوسی پور سالهاست که توانسته در رکود برنامه ها و سریال های تلویزیونی، برنامه 90 را با مخاطبان میلیونی پای تلویزیون نگه دارد و این بار یکی از ستارگان تیم ملی اسپانیا را به عنوان کارشناس به این برنامه دعوت کرد که طبق شایعات فضای مجازی، لغو دعوت از این ستاره فوتبال کشور اسپانیا به دلیل ظاهر غربی و موهای بلند وی عنوان شده و این مسئله موی بلند دستاویز برای برخی جهت حمله به رئیس شبکه سوم سیما شد. موضوعی که سرمقاله روزنامه اعتماد را نیز به خود اختصاص داد

در این باره روزنامه اصلاح طلب اعتماد که صبح امروز منتشر شد در سرمقاله خود به این ماجرا پرداخته و در مطلبی با عنوان «از زلف پویول تا خروج ارز» لغو برنامه پویول را به سلیقه ای عمل کردن مدیر شبکه سه ارتباط داده و ادعای ظاهر غربی و موهای او را بی اساس دانسته است. این سرمقاله به حواشی لغو برنامه گفت و گو با ستاره فوتبال اسپانیا و گمانه زنی های بسیاری همچون هزینه دعوت این بازیکن و موهای بلند او پرداخته است.

در این باره کاربران فضای مجازی نسبت به این امر واکنش های جالبی نشان داده اند که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم:

یکی از کاربران گفته است: روزنامه اعتماد به جای تحقیق برای اپلیکیشن های مختلف تحقیق کند که این پول ها به جیب چه کسی می رود به زشتی هر چه تمام تر به کچل بودن مدیر شبکه سه مقابل زلف های پویول اشاره کرده است و سطح رسانه های ایرانی را بسیار پایین ارزیابی کرده است.

همچنین کاربر دیگری به هزینه دعوت از این بازیکن خارجی اشاره کرده است.

در این باره علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به ملوک الطوایفی بودن اداره صدا و سیما اشاره کرده است و کاربری این واژه را اشاره ریزی به کچل بودن عسکری مدیر رسانه ملی و فروغی ریاست شبکه سه ارتباط داده است.

همچنین کاربری با انتشار عکس بازیکن تیم ملوان بندرانزلی به طنز نوشته است: ما خودمان پژمان نوری را داریم و موهایش متاثر از میرزا کوچک خان جنگلی است و در کل این استدلال را مسخره خوانده است.

***

***

502

***

کد خبر: 957997

وب گردی

وب گردی