مدیر امور ایثاگران واحد اهواز معرفی شد

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی، سید احمد موسوی را به عنوان مدیر امور شاهد و ایثارگران واحد اهواز منصوب و معرفی کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، حجت الاسلام دکترفرج اله براتی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در شورای اداری این واحد دانشگاهی که با حضور معاونین ، روسای دانشکده ها و مدیران کل این واحد دانشگاهی برگزار شده بود ، با اشاره به اینکه تکریم و تعظیم ایثارگران و خانواده های شهدا موجب اعتلاء و نشر ارزش‌های گرانبهای فرهنگ عظیم ایثار و شهادت در دانشگاه می شود گفت : ایثارگران در زمانی که کشورمان از سوی استکبار جهانی آماج حملات سخت دشمنان قرار گرفت با بذل جان و مال خویش آرامش و امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و اکنون نیز این عزیزان در جبهه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی سینه سپرکرده و پرچم ایثارگری درکشور را هنوز به دوش می کشند.

وی با تاکید به اینکه گرامیداشت و تکریم ایثاگران و ارج نهادن به جانفشانی آنان یکی از وظایف اساسی و مهم مسئولان است گفت: هر چه در این زمینه کار شود،بازهم می توان به جرات گفت که در مقابل آن همه خدمت این عزیزان ناچیز است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در ادامه ضمن تقدیر از زحمات و فعالیتهای سید حسین عسگری مدیر سابق امور شاهد و ایثارگران واحد اهواز به دلیل نایل شدن به افتخار بازنشستگی ، سید احمد موسوی را به عنوان مدیر جدید این قسمت معرفی کرد.

گفتنی است سید احمد موسوی برادر شهید سید ابوالقاسم موسوی و یکی از پرسنل باسابقه واحد اهواز است که پیش از این در امور گزینش استان خوزستان فعالیت می کرد.

کد خبر: 958100

وب گردی

وب گردی