کنفرانس ملی فرصت‌ها و چالش‌های هوشمندسازی برگزار می‌شود

کنفرانس ملی فرصت‌ها و چالش‌های هوشمندسازی با هدف بررسی فرصت‌ها و چالش‌های جهانی هوشمندسازی و راهکارهای توسعه امن آن با محصولات و راهکارهای بومی، 24 و 25 تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، کنفرانس ملی فرصت‌ها و چالش‌های هوشمندسازی با شعار «هوشمندسازی امن با محصولات بومی» با مشارکت و حمایت پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان پدافند غیرعامل، دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه مالک اشتر، دانشگاه الزهرا، دانشگاه صنعتی امیرکبیر و حمایت دیگر دانشگاه‌ها و دستگاه‌ها در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی برگزار خواهد شد.

چالش‌های توسعه فناوری‌های نوین هوشمندسازی، شهر هوشمند، دولت هوشمند، سلامت هوشمند و پدافند سایبری در سامانه‌های هوشمند از محورهای اصلی این کنفرانس است.

با توجه به اهمیت موضوع هوشمندسازی امن با محصولات بومی در کشور، تمامی مقالات پذیرفته‌شده در این کنفرانس در یک ژورنال معتبر با رتبه علمی و پژوهشی منتشر می‌شود.

در این کنفرانس که در راستای سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و شورای عالی اداری ابلاغی ریاست‌جمهور و هیات دولت مبنی بر تحقق و استقرار دولت الکترونیک تا پایان دولت دوازدهم و ابلاغیه‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور مبنی بر توسعه پدافند سایبری و استفاده از محصولات بومی در زیرساخت‌های سایبری برگزار می‌شود.

گفتنی است اساتید و پژوهشگران دانشگاهی در این کنفرانس در کنار مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی درخصوص راهکارهای نوین و جهانی در حوزه هوشمندسازی به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

با توجه به اهمیت آشنایی با محصولات و راهکارهای بومی هوشمندسازی، همزمان با برگزاری این کنفرانس نمایشگاهی با حضور شرکت‌های برتر در حوزه تولید محصولات و خدمات هوشمندسازی برگزار می‌شود. علاقمندان برای ارسال مقاله به سایت کنفرانس به نشانی www.smartconfs.irمراجعه کنند.

کد خبر: 958142

وب گردی

وب گردی