شیری: رئیس جدید، کاردان و کارآمد است/ آینده بوکس ایران را با ثوری، درخشان می‌بینم

قهرمان سابق بوکس آسیا گفت: بعد از 28 سال سکانداری ناطق نوری در فدراسیون بوکس، این رشته شاهد روی کار آمدن رئیس جدید است که فردی کاردان، کارآمد و لایق به شمار می رود.

مرتضی شیری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد وضعیت فدراسیون بوکس پس از تغییر و تحولات به وجود آمده اظهار داشت: بعد از 28 سال سکانداری ناطق نوری در فدراسیون بوکس، این رشته شاهد روی کار آمدن رئیس جدید است که فردی کاردان، کارآمد و لایق به شمار می رود. حسین ثوری موفق شد بوکس استان سیستان و بلوچستان را متحول کند. این فرد برنامه های بسیاری برای رشد و تعالی فدراسیون بوکس دارد و هم اکنون در حال رایزنی با وزارت آموزش و پرورش و شهرداری هاست تا بتواند بوکس را توسعه دهد.

وی ادامه داد: به اعتقاد من، صددرصد اقدامات حسین ثوری منجر به شکوفایی و رشد بوکس ایران می شود. البته کسی منکر زحمات ناطق نوری در بوکس نیست اما به دلیل کهولت سن و عدم توانایی جسمی برای مدیریت دیگر امکان کنترل و پیشبرد اهداف بوکس را نداشت. بسیاری از افراد هم در فدراسیون بوکس از این وضعیت سوء استفاده کردند.

پیشکسوت بوکس ایران تصریح کرد: با توجه به تصمیماتی که فدراسیون گرفته و تشکیل تیم های نوجوانان و جوانان و بها دادن به استعدادها مطمئنم که بوکس ایران در آینده خواهد درخشید. فدراسیون جدید تنها 4 ماه است روی کار آمده به زمان نیاز دارد خودش را پیدا کند. به اعتقاد من جایگاه بوکس ایران، رده نهم و دهم مسابقات نیست بلکه باید همیشه جزو 3 تیم برتر جهان باشد.

شیری خاطرنشان کرد: اطمینان دارم با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، بوکس ایران در المپیک های آینده جزو پر مدال ترین رشته های ما خواهد بود و بسیار درخشان ظاهر می شود.

وی در پایان با اشاره به موضع گیری شدید عیسی گل محمدی، سرپرست سابق تیم ملی بوکس علیه فدراسیون گفت: به دلایلی فدراسیون با او قطع همکاری کرد و این فرد در حال حاضر هیچ جایگاهی در بوکس ایران ندارد. صحبت هایی هم که انجام داد به هیچ وجه درست نیست و نباید وقتی با فدراسیون به مشکل می خوریم، حرف های غیر واقعی بزنیم.

604

کد خبر: 958191

وب گردی

وب گردی