فورسبرگ: رفتار ژرمن‌ها منزجرکننده بود

مهاجم تیم ملی فوتبال سوئد رفتار بازیکنان تیم ملی آلمان پس از به رسیدن گل دوم در بازی شب گذشته (شنبه) را منزجرکننده دانست.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، امیل فورسبرگ درباره نوع رفتارهای بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان پس از پیروزی 2 بر یک برابر سوئد در دور دوم بازی‌های گروه F جام جهانی 2018 روسیه گفت: این یک نمایش بی‌احترامی بود که نفرت‌انگیز است. من این رفتارها را منزجرکننده می‌دانم.

پیش از این اندرسون، سرمربی تیم ملی فوتبال سوئد نیز ناراحتی خود را از رفتارهای بازیکنان تیم‌ ملی فوتبال آلمان در جمع خبرنگاران ابراز کرده بود.

تیم ملی فوتبال آلمان شب گذشته با گل دقیقه 95 تونی کروس از روی ضربه ایستگاهی توانست با نتیجه 2 بر یک از سد سوئد بگذرد و امیدهای خود را برای صعود حفظ کند.

خبر دیگر از جام جهانی 2018 روسیه مربوط به اظهارنظر دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کرواسی پس از پیروزی خیره‌کننده 3 بر صفر برابر آرژانتین است.

لووره کالینیچ در جمع خبرنگاران گفت: می‌خواهیم در هر بازی برنده باشیم و به دنبال 3 امتیاز بازی پایانی برابر ایسلند نیز هستیم. تلاش می‌کنیم تا در هر بازی اوج توانمندی‌های خود را به نمایش بگذاریم. تمامی اعضای تیم ملی فوتبال کرواسی پس از پیروزی 3 بر صفر برابر آرژانتین خوشحال بودند اما جام جهانی 2018 با این بازی برای ما تمام نشد. ما اگر به دنبال اتفاق مهم‌تری هستیم باید با همین‌ روحیه ادامه دهیم. با زلاتکو دالیچ (سرمربی کرواسی) نتایج خوبی می‌گیریم و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

تیم ملی فوتبال کرواسی با 6 امتیاز صدرنشین گروه D جام جهانی 2018 روسیه است و صعود خود را به مرحله یک‌هشتم نهایی قطعی کرد. تیم‌های ملی نیجریه (3)، ایسلند (یک) و آرژانتین (یک) رتبه‌های دوم تا سوم را در اختیار دارند.

602

کد خبر: 958201

وب گردی

وب گردی