نهرودی: به روزهای طلایی بوکس خوش‌بینم/ ثوری برنامه‌های خوبی دارد

سرمربی سابق تیم ملی بوکس گفت: حسین ثوری، مدیری زحمتکش است که برنامه های خوب زیادی برای بوکس ایران دارد و امیدوارم به تمام برنامه هایش جامه عمل بپوشاند.

حسین نهرودی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد وضعیت بوکس ایران پس از حضور حسین ثوری، رئیس جدید فدراسیون اظهار داشت: ان شاءالله بوکس ایران بتواند با حضور این مدیر توانمند و جوان به روزهای اوج خود برگردد. این فرد مدیری زحمتکش است که برنامه های خوب زیادی برای بوکس ایران دارد و امیدوارم به تمام برنامه هایش جامه عمل بپوشاند.

وی ادامه داد: ما نباید زحمات فدراسیون گذشته را نادیده بگیریم، مخصوصا این که در فدراسیون گذشته، روزهای طلایی هم داشتیم مانند قهرمانی آسیا در سال 1993 و همچنین به دست آوردن مقام سوم آسیا در سال های 1995 و 1997، آن هم در روزهایی که ازبکستان و قزاقستان در آسیا آقایی می کردند.

سرمربی سابق تیم ملی بوکس ایران تصریح کرد: به اعتقاد من فدراسیون پیشین فراز و فرود زیادی داشت و در چند سال گذشته رو به افول بود و می شد خیلی بهتر عمل کرد تا انتقادات کمتر شود. به هر حال هر چه بوده، گذشته و ما باید به روزهای طلایی بوکس در آینده خوشبین باشیم.

604

کد خبر: 958215

وب گردی

وب گردی