قلی‌زاده: گلف کشور نیاز به بازنگری دارد/ زمین مجموعه ورزشی انقلاب را به فدراسیون بدهند، تحول بزرگی خواهیم دید

 کارشناس گلف گفت: وجود زمین های بیشتر در کشور برای ارتقای گلف ما از هر موضوع دیگری مهم‌تر است.

علی​‌جمعه قلی​زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص وضعیت گلف کشور اظهار داشت: یکی از دلایلی که گلف ایران نسبت به کشورهای دیگر آسیا و جهان، آنچنان که شایسته است به موفقیت نرسیده، نداشتن زمین چمن است. گلف‌​بازان در استان‌هایی جز تهران، در زمین خاکی تمرین می​‌کنند و بعد به کشورهای دیگر می ​روند و در زمین چمن مسابقه می ​دهند. اگرچه فدراسیون اردوهای تدارکاتی برای حضور در مسابقات را در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می کند اما وجود زمین های بیشتر در کشور برای ارتقای گلف ما از هر موضوع دیگری مهم‌تر است.

وی ادامه داد: گلف کشور نیاز به بازنگری دارد. امیدوارم در دوره مدیریت جدید به افراد زحمتکش این ورزش و پیشکسوتان این رشته بیش از گذشته اهمیت داده شود. ما افراد زیادی را در گلف داریم که بسیار تلاش کردند تا این ورزش در سطح کشور رونق پیدا کند.

کارشناس گلف تصریح کرد: به تصویر کشیدن گلف در روی آوردن افراد به این ورزش بی​ تاثیر نیست و امیدوارم گلف ایران روز به روز بتواند پیشرفت کند و در یک جایگاه مناسب در جهان قرار بگیرد.

قلی‌زاده با اشاره به اقدامات سرپرست کنونی فدراسیون گلف خاطرنشان کرد: خوشبختانه نگاه بهروز منتقمی (سرپرست فدراسیون گلف) این است که زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب در اختیار فدراسیون قرار بگیرد و این موضوع می تواند موجب تحول بزرگی در گلف شود چرا که با در اختیار داشتن زمین می توان هر زمان که نیاز باشد اردو و مسابقات برگزار کنیم.

وی در پایان گفت: اعزام بانوان برای نخستین بار به مسابقات جهانی ایرلند اتفاق مثبت دیگری است که تاکنون رقم نخورده بود. این موضوع را به فال نیک می گیریم و امیدواریم با این گونه برنامه ها شاهد رشد و ارتقای گلف کشور باشیم.

604

کد خبر: 958218

وب گردی

وب گردی