آثار فیلمسازان اول در بخش «روایت نو» داوری شد

شورای سیاستگذاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به منظور کشف و حمایت از استعدادهای جوان برای نخستین بار در این دوره جشنواره بخش «روایت نو» را در ساختار مسابقات این رویداد سینمایی راه‌اندازی کرده است.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز از پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با راه اندازی بخش روایت نو در این دوره از جشنواره عنوان کرد: در این بخش، کلیه آثار فیلمسازان اول در قالب فیلم‌های سینمایی، کوتاه داستانی و مستند توسط هیات‌های داوری مورد ارزیابی و داوری قرار می‌گیرند.

به برترین فیلم این بخش، «لوح تقدیر، جایزه نقدی و نشان شهید آوینی» اهداء خواهد شد.

پانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت، با موضوعاتی چون: نقش انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دراحیای «هویت ایرانی_اسلامی»، رویکرد «گفتمان مقاومت» تنها راه مقابله با نظام سلطه، نقش استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل در «اسلام هراسی و ایران هراسی»، نقش مدافعین حرم در «همبستگی و همگرایی» مردم منطقه و حمایت از جبهه ی مقاومت و ... به منظور سالم‌سازی جامعه و نقش دشمنان انقلاب اسلامی در انحراف اعتراضات اجتماعی و اقتصادی طراحی و هدف‌گذاری شده و آثار تولید شده با این مضامین و موضعات می‌توانند در بخش‌های مختلف جشنواره شرکت کنید.

سینماگران علاقمند می‌توانند آثارشان را برای حضور در این بخش تا 22 مردادماه سالجاری به نشانی خیابان سمیه، خیابان خاقانی، کوچه طبرسی پلاک 6 طبقه دوم واحد 2 ارسال کنند.

براساس این خبر، پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به همت بنیاد فرهنگی روایت و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با سازمان سینمایی کشور و با همکاری مراکز و سازمان‌های مختلف همزمان با بزرگداشت هفته بسیج از 4 تا 9 آذر سالجاری در کشور برگزار می‌شود.

502

کد خبر: 958224

وب گردی

وب گردی