آزمایشگاه معماری در دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد راه‌اندازی می‌شود

آزمایشگاه معماری سازمانی فناوری اطلاعات با امضای تفاهم‌نامه بین سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور و دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در این دانشگاه راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد گفت: در تفاهم نامه ای که به امضای دکتر سراییان معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران رسید، این دانشگاه بستر فنی و علمی مناسب برای بهره برداری از آزمایشگاه معماری سازمانی فناوری اطلاعات را ایجاد کرد. این آزمایشگاه در راستای توسعه دولت الکترونیک و نظارت بر تدوین معماری سازمانی ارگان‌های دولتی راه‌اندازی می‌شود.

دکتر مهران مجلسی اهداف این آزمایشگاه را تربیت نیروی انسانی متخصص در زمینه معماری سازمانی(کارشناسی ارشد)، ارائه خدمات آموزشی و فرهنگ سازی در زمینه معماری سازمانی و تاسیس نهادی به منظور اجرا، ارزیابی و نظارت بر طرح ها و پروژه های معماری سازمانی برشمرد.

وی گفت: در اجرای این تفاهم نامه آزمایشگاه مرجع معماری سازمانی طی دوره توانمندی معماری سازمانی، دانش و تجارب خود را در اختیار دانشگاه های منتخب از جمله تیم آزمایشگاه واحد نجف آباد قرار خواهد داد.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد و سرپرست آزمایشگاه معماری سازمانی نجف آباد و نماینده دانشگاه در اجرای تفاهم نامه نیز به خبرنگار آنا گفت: دانشکده مهندسی کامپیوتر با توجه به سابقه هیات علمی در حوزه معماری سازمانی با تشکیل تیم آزمایشگاه آمادگی خود را برای فعالیت در این حوزه به سازمان فناوری اطلاعات کشور اعلام کرد.

دکتر اکبر نبی اللهی ادامه داد: با توجه به سوابق و توانمندی تیم معرفی شده، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد به عنوان یکی از دانشگاههای منتخب کشور و نخستین دانشگاه آزاد اسلامی در کشور در این حوزه پذیرفته شد و این آزمایشگاه به عنوان نماینده آزمایشگاه مرجع در استان اصفهان فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

کد خبر: 958279

وب گردی

وب گردی