کولاکوویچ: هدف ما پیروزی در همه مسابقات بود/ معروف را با هیچ‌کس مقایسه نکنید

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: می‌خواستیم به مرحله فینال و جمع ۶ تیم برتر مسابقات برسیم ولی با توجه به مصدومیت‌ها تنها کیفیت تیم را بالا بردیم.

به گزارش ایسکانیوز، ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد پیروزی تیمش مقابل آلمان در آخرین بازی از لیگ ملت‌های والیبال اظهار داشت: می‌دانستم که بازی دشواری در انتظار ما است. حریف قدرتمندی مقابل ما بود ولی تشویق تماشاگران به ما کمک زیادی کرد. هر دو تیم بازیکنان جوانی در اختیار داشتند که برای هر توپ با تمام وجود جنگیدند.

وی ادامه داد: اگر آلمان برنده این دیدار می‌شد به نظر من شایسته آن بود، ولی ما انرژی لازم را از تماشاگران گرفتیم. بسیار خوب و لذت‌بخش است که لیگ ملت‌ها را با پیروزی به پایان بردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: نکته‌ای که لازم است به آن اشاره کنم حضور موثر و حرفه‌ای فرهاد قائمی در کنار تیم است، او یک بازیکن در سطح ملی است که همواره به تیم روحیه می‌دهد و با سایر بازیکنان خوشحالی می‌کند. دوست داشتم از او نیز در صحبت‌های خود نام ببرم.

کولاکوویچ گفت: هدف اولیه ما از شرکت در لیگ ملت‌های والیبال پیروزی در همه بازی‌ها بود، ولی با مصدومیت بازیکنانی مثل موسوی، غفور و قائمی مواجه و از هدف خود دور شدیم. ما می‌خواستیم به مرحله فینال و جمع 6 تیم برتر مسابقات برسیم ولی با توجه به این مصدومیت‌ها تنها کیفیت تیم را بالا بردیم و من از این بابت بسیار خوشحالم. ما همیشه اهداف بسیار بالا را برای خود در نظر می‌گیریم چون در غیر این صورت ناکام خواهیم ماند.

وی در مورد ادامه حضورش در تهران اظهار داشت: کادر فنی تیم برای مرخصی و دیدن خانواده خود به صربستان باز می‌گردند ولی من به خاطر مشکل ویزا همچنان در تهران باقی خواهم ماند. البته امیدوارم این انتظار طولانی نشود چون مدت زیادی است که خانواده خود را ندیده‌ام. تمرینات تیم برای مسابقات قهرمانی جهان از ماه جولای آغاز خواهد شد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره این که آیا بازیکنی برای جانشینی سعید معروف در تیم ملی وجود دارد یا غیر؟ گفت: من نمی‌دانم چرا برخی دوست دارند که معروف از تیم ملی خداحافظی کند، او بازیکن بسیار خوبی است ولی جانشینان شایسته‌ای در ایران مثل کریمی، سال‌افزون و وادی دارد. معروف از نظر تکنیک و شخصیت در دنیا بی‌همتا است، او با پاسورهای دیگر به هیچ وجه قابل مقایسه نیست، شما هم کسی را با او مقایسه نکنید و دیگر نپرسید که معروف چه زمانی خداحافظ خواهد کرد. او در لحظات حساس باعث تفاوت بازی ما با حریف می‌شود.

کولاکوویچ در پایان گفت: من 21 بازیکن را برای لیگ ملت‌های والیبال به فدراسیون جهانی معرفی کردم، به همین منوال 22 بازیکن نیز برای مسابقات قهرمانی جهان معرفی خواهند شد. هر کسی که بتواند به تیم ملی کمک کند در این لیست خواهد بود و سن وسال و همچنین بازیکن جدید و قدیمی به هیچ عنوان مطرح نیست.

602

کد خبر: 958350

وب گردی

وب گردی