هیجان دوست داشتنی فوتبال در یزد

استاندار یزد برای سربلندی تیم ملی فوتبال ایران دعا کرد و گفت: آرزو می کنیم آنها امشب برگ زرین دیگری بر افتخارات ایران و ایرانی بیفزایند.

محمود زمانی قمی استاندار یزد در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: با توجه به علاقه وافر مردم این استان نظیر سایر نقاط کشور عزیزمان، ایران سربلند، مسابقات فوتبال را با علاقه مندی تمام دنبال می کند.

وی افزود: در بُردی که تیم ملی فوتبال ایران در بازی اول خود در جام جهانی داشت مردم استان یزد مانند مردم سایر نقاط کشور دست به شادی، پایکوبی و جشن زدند و در حال حاضر با علاقه مندی این پدیده را دنبال می کنند.

عالی ترین مقام استان ادامه داد: در استان یزد سالن دانشگاه ها، کافی شاپ ها، پارک ها و سینماها همگی به طور وصف ناپذیری آماده تماشای این رقابت هستند.

زمانی قمی با بیان این که امیدواریم تیم ملی ایران در این رقابت پیروز شود، گفت: آنچه که در این بازی مهم است خوب بازی کردن و تلاش برای سربلندی ایران است که بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران این ویژگی بارز را دارند.

استاندار یزد تصریح کرد: درود می فرستیم به تمام این بازیکنان و از آنها تشکر می کنیم.

وی گفت: همچنین برای سربلندی تیم ملی فوتبال ایران دعا و آرزو می کنیم تا آنها امشب برگ زرین دیگری را بر افتخارات ایران و ایرانی بیفزایند.

به گزارش ایسکانیوز، پس از انجام قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، برنامه‌ رقابت‌های این بازی نیز اعلام شد و به این ترتیب تیم ایران در گروه خود با تیم‌های پرتغال، اسپانیا و مراکش هم‌گروه شد.

ایران در اولین دیدار خود در تاریخ ۲۵ خرداد ۹۷ ساعت 19:30 به وقت ایران در ورزشگاه سنت پترزبورگ در برابر مراکش به میدان رفت که در نتیجه این بازی با بُرد تیم ملی ایران در مقابل مراکش به پایان رسید.

ملی‌پوشان ایران در دومین دیدار ساعت 22:30 روز ۳۰ خرداد ۹۷ در ورزشگاه کازان به مصاف تیم ملی اسپانیا رفته و در نهایت نتیجه بازی در مقابل این تیم با بُرد تیم اسپانیا گذشت.

ایران امروز 4 تیر 97 در سومین بازی خود در ساعت 22:30 در سارانسک به مصاف پرتغال خواهد رفت.

شور و هیجان و زمزمه بازی های جام جهان 2018 در تمام استان های کشور به چشم می خورد. در استان یزد هواداران تیم ملی فوتبال ایران جمعه شب پس از برتری یک بر صفر این تیم بر مراکش در حالی که بوق خودروها و موتورسیکلت های خود را به صدا درآورده بودند در برخی خیابان های یزد کاروان شادی به راه انداختند.


عبور کاروان های شادی هواداران تیم ملی ایران در خیابان های مرکز شهر و به خصوص صفائیه، بلوار دانشجو ، اطراف ورزشگاه شهید نصیری و شهید پاکنژاد و مناطق تابعه برای مدتی موجب ترافیک شد.

901/900

کد خبر: 958418

وب گردی

وب گردی