شغل با سخنرانی ایجاد نمی‌شود

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه شغل با سخنرانی ایجاد نمی‌شود،گفت: لازمه ایجاد شغل سرمایه گذاری است و لازمه سرمایه گذاری نیز برداشتن موانع پیش پای آن است

به گزارش ایسکانیوز، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در همایش "صهبای عدالت" که به مناسبت هفته قوه قضائیه و بزرگداشت شهید بهشتی در سالن انتظار کرمانشاه برگزارشد، گفت: امنیت اصلی‌ترین زمینه و پیش نیاز توسعه استان است.
بازوند افزود: سرمایه یک جریان سیال است که امروز کرمانشاه برای توسعه به این جریان سیال احتیاج دارد، اما باید موانع سر راه این جریان سیال را برداریم.
وی خواستار همکاری دستگاه قضایی استان در برداشتن موانع سرمایه گذاری در استان شد و تاکید کرد: بسیاری از این موانع سخت افزاری نبوده و نرم افزاری هستند که از جمله آن می‌توان به بروکراسی‌های سخت اداری اشاره کرد.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه شغل با سخنرانی ایجاد نمی‌شود، یادآورشد: لازمه ایجاد شغل سرمایه گذاری است و لازمه سرمایه گذاری نیز برداشتن موانع پیش پای آن است
استاندار کرمانشاه به سرعت امداد رسانی در این زلزله اشاره کردو گفت: کار بازسازی در روستا‌های مناطق زلزله زده به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود و اکنون نیز ۱۲ هزار نفر در این مناطق مشغول به کار شده اند.
مهندس بازوند با اشاره به ایجاد یک بازار پنج هزار میلیارد تومانی در بحث بازسازی مناطق زلزله زده، افزود: ۸۰ درصد از کاشی‌های بازسازی این مناطق را یزدی‌ها تامین می‌کنند.
وی از امهال دو هزار و ۳۱۷ میلیارد تومان وام مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: سود این تسهیلات هزار میلیارد تومان است.
استاندار کرمانشاه در ادامه مدیریت دستگاه قضایی استان را در بحث پرونده گلیم و گبه بسیار خوب و شجاعانه اعلام کرد و افزود: مسئولین دستگاه قضایی استان با احساس مسئولیت وارد این پرونده شدند و توانستند به درستی پرونده‌ای که مطالبه مردم این استان بود را به گوش دولتمندان و روسای سه قوه برسانند..
مقام عالی استان همچنین از حضور مردم ایران در عرصه‌های مختلف نظام به عنوان یک سرمایه اجتماعی بزرگ یاد کرد و گفت: اعتماد مردم به دستگاه قضایی پشتوانه اجتماعی خوبی در اجرای عدالت در جامعه است.

900

کد خبر: 958420

وب گردی

وب گردی