تبیین شخصیت علمی شهید بهشتی یک ضرورت است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل بر تبیین شخصیت علمی شهید بهشتی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، دکتر اسحق رسولی به مناسبت هفته قوه قضائیه با رئیس کل دادگستری استان اردبیل دیدار و با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله شهید دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام خمینی (ره) خواستار برگزاری برنامه مشترک برای تبیین شخصیت علمی این شهید والا مقام شد.

وی گفت: در مناسبت های مختلف از شخصیت هایی مانند شهید مطهری و ... تجلیل می شود ولی شخصیت دکتر بهشتی همچنان مظلوم واقع شده است و ضرورت دارد با همکاری مشترک دانشگاه آزاد اسلامی و دادگستری استان همایش علمی در این خصوص برگزار شود.

رسولی قوه قضائیه را از ارکان اصلی نظام دانست و گفت: « قوه قضائیه از ارکان اصلی و تجلی آرمان و اسلامیت نظام است همانطور که قوه مقننه و مجریه تجلی جمهوریت نظام است.»

وی بیان کرد: « در جامعه ممکن است عدالت نسبی باشد ولی احساس عدالت نباشد و دشمنان نظام با تهاجم رسانه ای و عملیات روانی سعی دارند نگذارند مردم عدالت را احساس کنند و بنابراین تدابیری اندیشده شود که احساس عدالت در جامعه بروز و ظهور پیدا کند. »

رئیس کل دادگستری استان اردبیل نیز گفت: « برنامه ریزی های دشمنان برای ایجاد نارضایتی و ضعف عملکرد برخی مسئولان به خصوص در وعده و وعیدهای انتخاباتی در بالا بردن توقعات عمومی باعث می شود عدالت در جامعه با همه تلاش ها و زحماتی که کشیده می شود، احساس نشود.»

حجت الاسلام قاصدی برای همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص تبیین شخصیت علمی شهید بهشتی اعلام آمادگی کرد.

کد خبر: 958466

وب گردی

وب گردی