فراخوان ‌اجلاس سراسری نماز در چهارمحال و بختیاری اعلام شد

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری گفت: فراخوان بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز با عنوان " شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز" اعلام شد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام والمسمین محمد کریمی با اشاره به فراخوان بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز با عنوان " شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز" اظهار داشت:

شیوه‌های انس کودکان با نماز در مهدهای کودک، مهارت‌های دعوت به نماز در مدارس و دانشگاه‌ها، راه‌های دعوت به نماز در خانواده، روش‌های دعوت همسالان به نماز، راه‌های دعوت به نماز در فضای مجازی و رسانه، شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز در ادارات و روش‌ها و مهارت‌های مبلغین و روحانیون در دعوت به نماز از مهم‌ترین موضوعات این اجلاسیه است.

وی افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌ ایده‌ها و تجربیات موفق و آثار ادبی و هنری به صورت کتاب، مقاله، شعر، رمان، قصه و خاطره، فیلم نامه، نمایش نامه، فیلم کوتاه، مستند و پویانمایی، موشن گرافی، طرح‌های گرافیگی شامل پوستر، اینفوگرافی و تابلو و محصولات نرم افزاری و سخت افزاری کمک آموزشی شامل بازی و سرگرمی و فرهنگی و آموزشی مقاله ارائه کنند.

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری با اشاره به شرایط شرکت و پذیرش آثار بیان کرد: اطلاعات تکمیلی و شرایط عمومی و اختصاصی از طریق پورتال و کانال‌های اعلام شده در بخش راه‌های ارتباطی قابل مشاهده می‌باشد.

کریمی خاطرنشان کرد: مهلت شرکت در فراخوان تا 30 مهر ماه سال جاری است و ثبت نام و ارسال از تاریخ 15 تیرماه سال جاری از طریق سامانه www.qunoot.ir یا صندوق پستی 1417743181 انجام می‌شود، تنها دریافت آثار کتاب و محصولات با حجم بالای 25 مگابایت بعد از اخذ کدثبت نام از سامانه صرفا به صورت پستی مورد پذیرش می‌باشد.

وی با اشاره به زمان اعلام نتایج گفت: نتایج 20 آبان ماه از طریق سایت‌های www.namaz.ir وwww.qunoot.ir اعلام می‌شود.

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه به 110 نفر برگزیده فراخوان هدایایی تقدیم می‌شود، تصریح کرد: 8 نفر کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و انگشتری متبرک مقام معظم رهبری، 32 نفر کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و 70 نفر تفسیر یک جلدی قرآن کریم و کارت هدیه نقدی و به کلیه شرکت کنندگان گواهی حضور در فراخوان اعطاء می‌شود.

کریمی ادامه داد: شرکت کنندگان می‌توانند از طریق شماره‌های تماس: 88995883 – 88995878 – 021، سامانه پیام پیام کوتاه: 30008628، پایگاه اطلاع رسانی: www.namaz.ir ، سایت قنوت: www.qunoot.ir ،کانال در پیام رسان سروش: https://sapp.ir/ejlas27 وکانال در پیام رسان ایتا: http://eitaa.com/ejlas27 با دبیر خانه اجلاس ارتباط برقرار کنند.

منبع: تسنیم

901

کد خبر: 958545

وب گردی

وب گردی