ترقی: فقط ظرفیت های داخلی می تواند ما را از بحران عبور دهد

عضو هیات مرکزی حزب موتلفه اسلامی در خصوص دور زدن تحریم ها اظهار داشت: فقط ظرفیت های داخلی که رهبر معظم انقلاب به آن توجه ویژه ای دارند می تواند ما را از این مشکلات عبور دهد.

حمیدرضا ترقی معون امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، در خصوص این که ایران در قبال اختلاف اروپا با آمریکا بر سر برجام برای رسیدن به منافع خود باید چه راهبردی را در پیش بگیرد گفت: تنها راهبردی که وجود دارد این است که پس از اتمام مهلتی که به اروپا برای تضمین ماندن در برجام داده شده بیش از آن صبر نکند و مسیر خودش را بر اساس قانونی که تصویب شده ادامه دهد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی باید در مسیری که مجلس تصویب کرده و تنها راه پایداری در برابر تحریم های آمریکا است و همچنین راهی که رهبر معظم انقلاب معین کردند قدم بردارد.

ترقی در خصوص راه های ایستادن در برابر فشار تحریم های اقتصادی اظهار داشت: آنچه که مسلم است ما اگر به ظرفیت های داخلی خودمان تکیه کنیم و برای شکوفا شدن آن همت شود و زمینه فعال شدن آن را در جامعه فراهم کنیم یقینا می توانیم از این بحران نجات پیدا کنیم و تاثیرات اقتصادی غرب را به نحو قابل توجهی کاهش دهیم.

معاون امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی افزود: ظرفیت های داخلی که رهبر معظم انقلاب به آن توجه ویژه ای دارند می تواند ما را از این مشکلات عبور دهد، بنابراین اگر دولت و مسئولان همت داشته باشند یقینا با تکیه بر منابع و دارایی های داخلی و فعال کردن آن ها و استفاده از اقدامات دیگری مثل فروش نفت نه به صورت خام بلکه به صورت غیر خام می توان تحریم های دشمن را خنثی کرد.


303

کد خبر: 958574

وب گردی

وب گردی