رییس جمهور اندونزی: میزبانی های دیگر رویدادها را هم می خواهیم

رییس جمهور اندونزی از ملت این کشور خواست با شادی و نشاط پذیرای بازیهای آسیایی باشند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، جوکو ویدودو، رییس جمهور اندونزی در گفتگو با خبرگزاری آنتارا گفت:زمان زیادی تا شروع بازیهای آسیایی نیست و بدون شک مردم اندونزی این هیجان را با جان و دل احساس می کنند. من از همه مردم می خواهم که در این روزها با شور و اشتیاق بیشتری این اتفاق را گرامی بدارند.

رییس جمهور اندونزی تاکید کرد:بدون شک میزبانی رویدادی چند ورزشی و در این سطح وسیع سختی های بسیاری را داشته است و مسوولان تیم میزبانی شبانه روز برای برگزاری هر چه بهتر این رقابتها تلاش کرده اند تا میزبان شایسته ای برای ورزشکاران، مربیان، و گردشگرانی باشند که به اندونزی می آیند. قرار است بیش از ده هزار ورزشکار از 45 کشور به اندونزی بیایند و به غیر از آنها ما مربیان، مسوولان تیم ها و گردشگران آسیایی را هم داریم که وظیفه مان هست از آنها به بهترین شکل ممکن پذیرایی کنیم.

ویدودو تاکید کرد که میزبانی این دوره از رقابتها آغاز فصلی در تاریخ ورزش اندونزی است که ما باید نشان دهیم باز هم شایسته میزبانی های دیگر هستیم.

چندی قبل مسوولان ورزش اندونزی اعلام کرده بودند که آنها خواهان میزبانی بازیهای جام جهانی 2030 فوتبال هستند. هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی برگزار می شود.

604

کد خبر: 958694

وب گردی

وب گردی