فیاضی: چک نقش فروشی در سینما را دیده ام

بازیگر سریال «معمای شاه»، گفت: نقش فروشی در سینما به صورت وحشتناکی به چشم می خورد و کسی نمی تواند آن را انکار کند.

رضا فیاضی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز درباره وجود نقش فروشی در سینما، گفت: نقش فروشی در سینما به صورت وحشتناک وجود داشته و موضوعی مشخص است. حتی دوستانی بودند که چک داشتند و نقش اصلی فیلم را در ازای پول واگذار کردند.

وی افزود: متاسفانه هرکسی که پول داشته باشد می تواند به بازیگری ورود کند و همین موضوع باعث شده تا بازیگران قدیمی فعالیتشان را کم کنند.

پیشنهاداتی برای بازی بود اما ترجیح دادم همچنان ملاک انتخابم کیفیت اثر باشد و به همین خاطر در جزیره کیش کتابفروشی باز کردم

فیاضی ادامه داد: مدت نسبتاً طولانی ترجیح دادم که از بازیگری فاصله گرفته و به تدریس آموزشگاه بازیگری و فعالیت در کتابفروشی‌ام بپردازم. البته پیشنهاداتی برای بازی بود اما ترجیح دادم همچنان ملاک انتخابم کیفیت اثر باشد و به همین خاطر در جزیره کیش کتابفروشی باز کردم.

وی در همین راستا ادامه داد: عرصه بازیگری این روزها وضعیت فاجعه باری دارد زیرا بازیگران به خاطر مشکلات مالی مجبور می شوند در برخی کارها بازی کنند که خودشان هم می دانند ارزش چندانی ندارد اما اگر آن کارها را هم نکنند در امرار معاش خود می مانند.

شک نکنید ما بازیگران خوبی داریم و اگر دیدید این بازیگران در آثار ضعیف بازی می کنند مطمئن باشید به خاطر بی پولی است

بازیگر سریال «معمای شاه» اظهار داشت: شک نکنید ما بازیگران خوبی داریم و اگر دیدید این بازیگران در آثار ضعیف بازی می کنند مطمئن باشید به خاطر بی پولی است و خودشان هم از ناچاری نقش را پذیرفته اند.

بازیگر سریال «تبریز در مه» درباره بیکاری بازیگران پیشکسوت تاکید کرد: نسل بازیگرانی که با من فعالیت میکردند اکثراً فراموش شده و کنار گذاشته شدند. من نمی دانم چرا ما را کنار گذاشتند بلکه جواب این سوال را باید مسوولان فرهنگی بدهند.

فیاضی چند سالی است به دلیل آلودگی هوا به جزیره کیش رفته در مورد فعالیتش اظهار داشت: استقبال مردم از خرید کتاب خیلی کم است و بهترین کتاب ها تیراژ پایینی دارند.

وی تصریح کرد: چند وقتی است از پخش سریال ایراندخت می گذرد و هنوز نتوانستم طلبم را از تهیه کننده بگیرم البته وضعیت اقتصادی در تلویزیون خوب نیست و شریفی پولی ندارد که در اختیارمان بگذارد.

501

کد خبر: 958701

وب گردی

وب گردی