ایسکو: با این وضع گل خوردن نمی‌توانیم به کارمان ادامه دهیم

هافبک تیم ملی اسپانیا از عملکرد ماتادورها مقابل مراکش و صعود سخت آنها به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی انتقاد کرد.

به گزارش ایسکانیوز ، تیم ملی فوتبال اسپانیا شب گذشته (دوشنبه) در دور سوم بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه در دیدار مقابل مراکش، در حالی که دو بار از حریف خود عقب افتاده بود در نهایت به تساوی 2 بر 2 بسنده کرد و با توجه به نتیجه‌ای که در دیگر بازی گروه دوم میان ایران و پرتغال رقم خورد، به عنوان تیم اول صعود کرد.

با این وجود ایسکو که در پایان این بازی به عنوان بهترین بازیکن میدان معرفی شد از عملکرد تیمش ناراضی بود.

او در گفت‌و‌گو با شبکه تله‌سینکوی اسپانیا گفت: یک بار دیگر ما با کمی شک و تردید از زمین بازی خارج شدیم. ما نمی‌توانیم با این وضعیت به کارمان ادامه دهیم. از اینجا به بعد با بازی‌های مرگ و زندگی طرفیم. نمی‌توانیم به آسانی به تیم‌های حریف گل تقدیم کنیم و باید عملکرد دفاعی‌مان را تقویت کنیم.

ایسکو ادامه داد: از اینکه به عنوان تیم اول از گروه‌مان صعود کردیم، خوشحالیم اما کاملاً راضی نیستیم. از اینجا به بعد عیار واقعی تیم‌ها مشخص می‌شود و من امیدوارم که در بازی‌های بعدی هم برنده باشیم. بازی با مراکش، تیمی که چیزی برای بردن نداشت به ما نشان داد که در جام جهانی هیچ حریفی در حق شما لطف نمی‌کند. اگرچه ما صدرنشین گروه‌مان شده‌ایم اما لازم است که یکسری کارها را بهتر انجام دهیم.

هافبک رئال مادرید درباره گل دوم تیمش که درستی آن به وسیله کمک داور ویدئویی تأیید شد هم تأکید کرد: کمک داور ویدئویی برای همین اینجاست، برای اینکه حق شما و امتیازی که گرفته‌اید ضایع نشود. این فناوری به نفع تمام دنیاست.

602

کد خبر: 958707

وب گردی

وب گردی