وحید حقانیان شهادت جمعی از مرزبانان را تسلیت گفت

معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری در پیامی به درگیری شب گذشته رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با یک تیم تروریستی از گروهک‌های تکفیری در منطقه میرجاوه واکنش نشان داد.

به گزارش ایسکانیوز، سید وحید حقانیان معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به درگیری شب گذشته رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با یک تیم تروریستی از گروهک‌های تکفیری در منطقه میرجاوه گفت: درود بر این دلاور مردان پاسدار وطن وآن غیورمردان عرصه ورزش که امنیت وعزت را به مردم وکشور هدیه می کنند. مانیز چنین باشیم.

در این یادداشت آمده است:

«بسمه تعالی

دیشب تقریبا زمان شروع مسابقه فوتبال که ما آسوده خاطر درمنازلمان همراه با خانواده مشغول دیدن بازی جوانمردان، باغیرتمان بودیم، در مرز شرقی کشوربرجک ۹۶ میرجاوه سیستان و بلوچستان نیروهای بسیج و سپاه پاسداران عزیز مورد یورش حدود ۳۰ نفر از گروهکهای معاند قرار گرفتند، که این جوانمردان نیز پس از درگیری غیرتمندانه اشرار را فراری داده وبه آنها خساراتی وارد آوردند. دراین درگیری ۳ غیور مرد سپاه وبسیج، شهید و پنج غیور مرد دیگر مجروح شدند. درود بر این دلاور مردان پاسدار وطن وآن غیورمردان عرصه ورزش که امنیت وعزت را به مردم وکشور هدیه می کنند. مانیز چنین باشیم.

سیدوحید حقانیان»

305

کد خبر: 958711

وب گردی

وب گردی