کارگاه‌ «پویائی، معرفت و جامعه» در شهر برلین

انجمن فرامنطقه‌ای برلین با همکاری بنیاد ماکس وبر، کارگاهی با عنوان «پویائی، معرفت و جامعه»، در شهر برلین آلمان برگزار می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز از رایزنی فرهنگی ایران در برلین، انجمن فرامنطقه‌ای برلین با همکاری بنیاد ماکس وبر، کارگاهی با عنوان "پویائی، معرفت و جامعه"، در شهر برلین آلمان برگزار می‌کند. دانشجویان دوره فوق دکترا و پژوهشگران جوان می‌توانند در این کارگاه‌ آموزشی شرکت کنند.

در هر یک از کارگاه‌های اکتشافی و آموزشی انجمن، تیمی متشکل از 15 تا 20 پژوهشگر با تخصص‌های مختلف به تحقیق و بررسی ایده‌ها می‌پردازند.

محققان باید ایده‌هایی را برای حضور در این کارگاه‌ها ارائه کنند که به عنوان یک پروژه، پتانسیل توسعه و پیگیری داشته باشند.

تمرکز پروژه مشترک انجمن و بنیاد ماکس وبر در سال 2018 و 2019، بر موضوع "پویائی، معرفت و جامعه" است. بنابراین مسئولان برگزاری کارگاه در سال جدید، منتظر متقاضیانی هستند که در این زمینه در حوزه‌های مختلف منطقه‌ای کار کرده‌اند.

همچنین داشتن مدرک دکتری در زمینه علوم اجتماعی یا علوم انسانی از پیش‌شرط‌های حضور در این کارگاه است. علاوه بر این متقاضیان باید در حال حاضر در یکی از دانشگاه‌ها یا موسسات تحقیقاتی آلمان مشغول تحصیل یا کار باشند.

علاقمندان به شرکت در این کارگاه‌ باید حداکثر تا روز ۲۹ ماه ژوئن سال جاری میلادی، پیشنهادات خود را در قالب 500 کلمه به زبان انگلیسی یا آلمانی همراه با خلاصه‌ای از برنامه کاری خود در قالب پی‌دی‌اف برای مسئولان کارگاه‌ها ارسال کنند.

نتایج بررسی‌‌ها تا آخر سپتامبر 2018 به پذیرفته‌شدگان اعلام می‌شود.

پس از پذیرش درخواست همکاری برای متقاضیان ارسال خواهد شد. انجمن فرامنطقه‌ای برلین، پشتیبانی کامل مالی و سازمانی این کارگاه‌ را برعهده دارد.

همچنین این کارگاه در محل انجمن و در شهر برلین برگزار می‌شود .علاوه بر این، پس از اتمام کارگاه‌، مسئولان انجمن و بنیاد ماکس وبر براساس استراتژی دسترسی آزاد به منابع، بحث‌ها و نتایج کارگاه‌ آموزشی را منتشر خواهند کرد.

501

کد خبر: 958725

وب گردی

وب گردی