سامانه مدیریت دریافت خدمات ارزش افزوده در تمامی اپراتورها راه‌اندازی شد

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: در حال حاضر مشترکان هر سه اپراتور تلفن همراه می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن‌های مدیریت حساب خود و با ورود به منوی مدیریت خدمات ارزش افزوده و پیامک های تبلیغاتی از امکانات این سامانه استفاده کنند.

به گزارش ایسکانیوز از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مجید حقی معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از ایجاد سامانه مدیریت دریافت خدمات ارزش افزوده و پیامک های انبوه در اپراتورهای تلفن همراه کشور خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات درباره مقررات حاکم بر ارایه خدمات محتوایی پیامکی، ارسال هرگونه خدمات پیامکی انبوه اطلاع‌رسانی، تبلیغاتی و ارزش افزوده، بدون دریافت اجازه قبلی از مشترک ممنوع است و بر همین اساس اپراتورهای تلفن همراه موظف شدند با همکاری رگولاتوری سامانه‌ای را راه‌اندازی کنند تا مشترک بتواند دریافت پیامک های انبوه خود را مدیریت کند.

وی افزود: در حال حاضر مشترکان هر سه اپراتور تلفن همراه می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن‌های مدیریت حساب خود و با ورود به منوی مدیریت خدمات ارزش افزوده و پیامک های تبلیغاتی از امکانات این سامانه استفاده کنند.

حقی دریافت اطلاعات راهنما برای آشنایی مشترکین با انواع پیامک ها، مشاهده وضعیت فعلی عضویت در سرویس های پیامکی، قطع یا برقراری دریافت پیامک های تبلیغاتی به تفکیک پیامک های مربوط با اپراتور یا سایر پیامک ها و عضویت در سرویس های قابل ارایه اپراتور براساس دسته‌بندی‌های خاص را از امکانات سامانه مدیریت پیامک های ارزش افزوده و تبلیغاتی عنوان کرد.

202

کد خبر: 958746

وب گردی

وب گردی