چهارمحال و بختیاری نیازمند توجه بیشتر مسوولان کشوری است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: این استان از استان های کمتر توسعه یافته کشور است که نیازمند توجه بیشتر مسئولان کشور است.

به گزارش ایسکانیوز، اقبال عباسی ظهر امروز سه شنبه در نشست با رئیس سازمان امور اراضی کشور با اشاره به اینکه توسعه چهارمحال و بختیاری نیازمند ورود سرمایه گذار است، اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری از استان های کمتر توسعه یافته کشور است که نیازمند توجه بیشتر مسئولان کشور است.

امتیاز های تشویقی برای ورود سرمایه گذاران به چهارمحال و بختیاری افزایش یابد

وی تاکید کرد: اتخاذ امتیاز های برای چهارمحال و بختیاری برای تشویق ورود سرمایه گذاران ضروری است.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در نظر گرفتن تسهیلاتی برای واگذاری زمین به سرمایه گذاران در این استان ضروری است و باید تلاش شود که این استان در مسیر توسعه و پیشرفت بیشتر قرار گیرد.

وی ادامه داد: بخش کشاورزی دارای ظرفیت های و پتانسیل های بسیاری زیادی در این استان است که باید از این ظرفیت های برای ایجاد اشتغال و افزایش درامد در این استان بهره گرفت.

توسعه بخش کشاورزی زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی است

وی بیان کرد: کشت گیاهان دارویی و توسعه صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی از مهمترین پتانسیل های قابل سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری در بخش کشاورزی است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شرایط اقلیمی این استان زمینه رویش گیاهان دارویی مختلفی را در استان چهارمحال و بختیاری فراهم کرده است که باید از این ظرفیت برای توسعه کشت گیاهان دارویی استفاده کرد.

وی تصریح کرد: توسعه باغات، واحدهای گلخانه ای، توسعه کشت گیاهان دارویی، صنایع فرآوری محصولات کشاورزی و... باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.

900

کد خبر: 958750

وب گردی

وب گردی