مشکلات زاییده بی‌لیاقتی برخی مسئولان است

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز برخی از مشکلات زاییده بی‌لیاقتی برخی مسئولان است، نجابت ملت را باید مغتنم شمرد اگر ما به هوش نباشیم شیطان‌ها به نفع خودشان تمام خواهند کرد.

به گزارش ایسکانیوز، آیت‌الله سید احمد حسینی خراسانی، صبح سه‌شنبه در همایش پرچم‌داران تبلیغ اظهار کرد: اکنون عرصه تبلیغ بسیار مهمی است و مبلغان نقش مهمی برعهده‌دارند.

وی با اشاره به اینکه مبلغان راستین الهی فقط در مسیر خداوند متعال گام برمی‌دارند و هیچ تلاشی جز این ندارند، افزود: مبلغان با تکیه‌بر دین خدا در جامعه فعالیت می‌کنند که این بسیار ارزنده است.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تبلیغ کار آسانی نیست، تبلیغ را جهاد افضل دانست و گفت: امروز ایستادن در مقابل دیکتاتورها و سخن حق را فریاد کردن هزینه‌بر است، کسانی که کار تبلیغ را برعهده‌دارند جز خدا از هیچ‌کس نمی‌ترسند و همه را به قیام در راه خدا دعوت می‌کنند.

حسینی خراسانی با بیان اینکه با جدال نمی‌توان فردی را به دین خدا دعوت کرد، اظهار کرد: باید توجه داشته باشیم که با جدال فقط می‌توان فرد را از گردونه خارج کرد.

وی افزود: به نقل از ائمه معصوم علمای که پناه گاه و باعث سودآوری جامعه و مردم باشند و بتوانند از مطالبات به‌حق مردم دفاع کنند برتر از ۷۰ هزار عابد است.

وی تصریح کرد: روحانی که بتواند با ترویج ۴۰ حدیث از زندگی مردم گره‌گشایی کند، به معیشت مردم سامان بخشد، عدالت و امنیت اجتماعی را حاکم کند و نشر دهد در روز قیامت به‌عنوان عالم فقیه محشورخواهد شد.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه روحانیت موردنیاز مردم است، گفت: مردمی که دین را پذیرفتند و این دین توسط روحانیت تدوین می‌شود هرگز بدون این قشر نمی‌توانند زندگی کنند.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی به‌فرمان حضرت امام خمینی(ره) برای مردم تأسیس شد که در این چند سال گره ای از مشکلات مردم بازکرده و البته کاستی‌هایی هم وجود داشته که با برگزاری این همایش‌ها آسیب‌شناسی و رفع خواهد شد.

حسینی خراسانی با اشاره به موضوع مطالبه گری مردم، اظهار کرد: همان‌گونه رهبر معظم انقلاب فرمودند امروز مطالبه گری با حفظ همه موازین و پرهیز از التهاب آفرینی و بحران سازی باید در نظام ما قوت پیدا کند و این یکی از دادهای به‌حق است و باید بدانیم مردم به‌ناحق داد نمی‌زنند.

وی تصریح کرد: اگر مسئولان به این دادها توجه نکنند ممکن است شیطان‌های پلید این‌ها را در اختیار گیرند و باید به مردم گفت این مقدار مشکل مربوط کدام بخش است و برخی از مشکلات هم به خاطر کم‌کاری و بی تعهدی برخی از مسئولان است که باید این‌ها را به مردم معرفی کرد.

امروز برخی از مشکلات زاییده بی‌لیاقتی برخی مسئولان است

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز برخی از مشکلات زاییده بی‌لیاقتی برخی مسئولان است، نجابت ملت را باید مغتنم شمرد اگر ما به هوش نباشیم شیطان‌ها به نفع خودشان تمام خواهند کرد.

وی یادآورشد: طبق خواسته مردم روحانیت باید مطالبه گری کند و فریاد آن‌ها را به گوش مسئولان برساند.

حسینی خراسانی خاطرنشان کرد: روحانیت از مردم با مردم در میان مردم و برای مردم بوده که به هر یک از اضلاع آسیب رسد دچار مشکل خواهیم شد.

901/900

کد خبر: 958762

وب گردی

وب گردی