دسته بندی مشترکین پرمصرف و کم مصرف در کهگیلویه

رییس آب و فاضلاب شهری کهگیلویه از دسته بندی مشترکین پرمصرف و کم مصرف خبر داد و گفت: مشترکان پرمصرف اخطاریه دریافت و کنتور مشترکان کم مصرف که دستکاری شده برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، داریوش فقهی‌پور در جمع خبرنگاران تنش آب شرب در کهگیلویه را یادآور شد و افزود: بیشترین مصرف آب در مشاغل خانگی از جمله استحمام و فضای سبز استفاده می‌شود.

رییس آب و فاضلاب شهری کهگیلویه آب را یک ماده حیاتی برای زندگی بشریت عنوان و بیان کرد: اگر به این منوال پیش برویم به جیره بندی آب روی خواهیم آورد.

وی اقدامات آب و فاضلاب در راستای کاهش مصرف آب را یادآور شد و از اجرای طرح همیار آب در مدارس، کنترل ساخت و سازهای غیرمتعارف، جداسازی آب شرب فضای سبز ادارات، نظارت بر کارواش‌ها و استفاده از روحانیت در مساجد جهت تبلیغ در کاهش مصرف آب را از جمله اقدامات انجام گرفته نام برد.

فقهی‌پور از دسته بندی مشترکین پرمصرف و کم مصرف خبر داد و اظهار داشت: مشترکان پرمصرف اخطاریه دریافت و کنتور مشترکان کم مصرف که دستکاری شده برخورد قانونی خواهد شد.

این مسئول ضمن ابراز گلایه از آبفای روستایی نسبت به هدر رفت بیش از اندازه آب در سطح روستاها گفت: یک سوم تولید آب در روستاهاست و متاسفانه میزان هدررفت آب در روستاها بسیار بالاست و آبفای روستایی هم هیچ گونه دغدغه‌ای در این راستا ندارد.

وی استفاده غیرمجاز از آب را مهم‌ترین علت هدررفت آب در روستاها عنوان کرد.

901/900

کد خبر: 958765

وب گردی

وب گردی