قناد: مسوولان شبکه  از خواب بیدار شوند/باید به کودکان بها داد تا افسرده نشوند

مجری برنامه کودک، گفت: مسوولان شبکه های تلویزیون بیدار شوند اگر به کودکان  و نوجوانان بها داده نشود و فرهنگسازی درستی نداشته باشیم افسرده خواهند شد.

مجید قناد در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، اظهار داشت: باید از دوران کودکی به فکر فرزندان و کودکانمان باشیم تا در زمان جوانی با مشکل رو به رو نشوند. اگر از همان ابتدا راه زندگی را به فرزندانمان نشان دهیم آنها در بزرگسالی افسرده نخواهند شد.

قناد با اشاره به اینکه 20 سال پیش درمورد همیار پلیس برنامه ای ساختیم و فرهنگسازی کردیم که خدا را شکر ثمره آن را هم دیدیم، افزود: سردار رویانیان رئیس وقت پلیس راهنمایی و رانندگی پس از اجرایی برنامه همیار پلیس از ما تشکر کرد چون قوانین راهنمایی و رانندگی را به کودکان و نوجوانان آموزش داده ایم.

مجری پیشکسوت تلویزیون، اظهار داشت: از 21 شبکه داخلی که داریم 3 شبکه به کودک و نوجوان اختصاص داده شده اما فعالیت این شبکه ها خیلی کم بوده و درجذب مخاطب عملکرد خوبی نداشته است و همین موضوع باعث می شود تا فرزندانمان به سراغ شبکه های خارجی بروند.

قناد درباره آخرین وضعیت جسمانی خود نیز گفت: خدا را شکر پس از عمل جراحی نسبت به چند روز گذشته حالم و روزم بهتر شده و در خانه استراحت می‌کنم.

این مجری درباره رعایت توصیه‌های پزشکی بعد از جراحی، اظهار کرد: در کنار استراحت در منزل باید داروهای مربوط به قلب را در طول استراحت در منزل مصرف کنم. تغذیه هم موضوع بسیار مهمی در زمان نقاهت است.

وی با اشاره به هنرمندانی که تاکنون به ملاقات او آمده‌اند افزود: تاکنون کاظم بلوچی، جلیل فرجاد، اصغر همت، شهرام کرمی، بیژن بیرنگ، فرهاد آئیش، اسدالله یکتا و مدیر گروه کودک تلویزیون از کسانی بودند که لطف کردند و به دیدار من آمدند، عده زیادی از دوستان و همکاران نیز تماس گرفتند که از آنها خواستم به زحمت نیفتند.

مجری پیشکسوت تلوزیون اظهارداشت: درتکاپو هستم تا برنامه ای را برای کودک و نوجوان اجرا کنم اما درحال حاضر سرمایه گذاران متمول علاقه ای به ساخت برنامه کودک ندارند و ما بقی سرمایه گذاران هم استطاعت مالی زیادی ندارند.

501

کد خبر: 958785

وب گردی

وب گردی