دشان: از گروهی سخت صعود کردیم/ نتیجه‌ای گرفتیم که به سود هر ۲ تیم بود

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه از راهیابی مردانش به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ به‌عنوان تیم اول گروه C ابراز خرسندی کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از اکیپ، دیدیه دشان پس از تساوی بدون گل تیم‌های ملی فرانسه و دانمارک در دور سوم مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه که منجر به صعود خروس‌ها به‌عنوان تیم اول گروه سوم شد، گفت: خوشحالم به هدف‌مان که صعود به‌عنوان تیم اول گروه بود، دست یافتیم، اما تحقق این هدف برای ما بسیار پیچیده بود. ما بهتر از دانمارک بازی کردیم، اما در اواخر بازی دیگر موقعیتی ایجاد نشد و دو تیم ترجیح دادند بازی را اداره کنند. در مقطع پایانی بازی نه دانمارک برای حمله به دروازه ما تمایل داشت، نه ما برای حمله روی دروازه آنها. نتیجه‌ای هم که رقم خورد به سود دو تیم بود.

دشان افزود: ما موقعیت‌های کافی برای بردن بازی داشتیم، اما حریف با متراکم کردن محوطه جریمه‌اش عملکرد تدافعی خوبی داشت و به دنبال کسب یک امتیاز از این بازی بود. ما می‌خواستیم مطمئن شویم که تیم اول گروه‌مان می‌مانیم. این گروه واقعاً سخت بود و همه تیم‌های آن آماده بودند. تغییراتی که ما در این بازی نسبت به بازی‌های قبلی‌مان داشتیم تا حدودی انسجام تیم را از بین برد، اما این کار نکته مثبتی هم داشت که آن این بود که همه بازیکنان ما متوجه اهمیت‌شان برای تیم شدند.

دشان که از سال 2012 تا کنون هدایت خروس‌ها را برعهده داشته است، در این بازی با رکورد ریمون دومنش سرمربی سابق تیم ملی فرانسه، برای ثبت 79 بازی به‌عنوان سرمربی ملی فرانسه برابر شد.

602

کد خبر: 958816

وب گردی

وب گردی