نیجریه یک-آرژانتین 2/ مسی با جان کندن صعود کرد!

تیم ملی فوتبال آرژانتین به سختی نیجریه را شکست داد و راهی مرحله حذفی شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و نیجریه در یکی از دو بازی همزمان ساعت 22:30 سه‌شنبه شب جام جهانی 2018 در ورزشگاه سن‌پترزبورگ به قضاوت جونیت چاکر ترک به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با گل دقیقه 14 لیونل مسی یک بر صفر به سود آرژانتین پایان یافت و در نیمه دوم پنالتی موسی در دقیقه 51 برای نیجریه و روخو در دقیقه 86 برتری 2 بر یک و صعود آرژانتین را رقم زد.

بازی با حملات آرژانتین شروع شد و این تیم در غیاب دیبالای نیمکت‌نشین در دقیقه 14 توسط مسی به گل رسید. در ادامه آرژانتین باز هم حملاتی ترتیب داد و مسی یک ضربه به تیر دروازه کوبید، اما نتیجه تغییر نکرد و آرژانتین با برتری یک بر صفر در نیمه اول موقتاً از کابوس حذف فرار کرد. گل مسی، اولین گل او در جام جهانی پس از شش بازی بود. او گل قبلی‌اش را هم در جام جهانی 2014 به نیجریه زده بود.

در حالی که نیمه دوم متعادل شروع شده بود، خطای ماسکرانو در دقیقه 51 یک پنالتی را برای نیجریه به ارمغان آورد و موسی ضربه‌اش را در خلاف جهت سنگربان به گل تساوی نیجریه تبدیل کرد.آرژانتین حملات بی‌برنامه‌ای برای جبران داشت و با وجود تایید نشدن خطای مشکوک به پنالتی برای نیجریه، نتیجه دست نخورده ماند. سامپائولی، سرمربی آرژانتین با وجود نیاز به گل فقط یک مهره موثر به نام آگوئرو را به بازی آورد و از به میدان آوردن دیبالا به جای ایگواین خودداری کرد. در نهایت تلاش آرژانتین نتیجه داد و روخو با گلزنی در دقیقه 86 تیمش، آرژانتین را به دور بعد رساند. به این ترتیب آرژانتین 4 امتیازی بالاتر از نیجریه 3 و ایسلند یک امتیازی به عنوان تیم دوم صعود کرد و رقیب فرانسه در مرحله یک‌هشتم‌نهایی شد.

604

کد خبر: 958835

وب گردی

وب گردی