داوطلبان برمبنای زمان بندی دفترچه به سوالات پاسخ دهند

رتبه 1 گروه آزمایشی هنر گفت: داوطلبان در نظر داشته باشند که زمان بندی هر درسی را فقط به همان درس اختصاص دهند و برمبنای زمان بندی برگه آزمون پیش روند تادر روند پاسخگویی به سوالات دچار مشکل نشوند.

سما معیری رتبه 1 گروه آزمایشی هنر سال 96 در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره رموز موفقیت و برنامه ریزی مطالعاتی خود گفت: شب قبل از کنکور درس نخواندم و داوطلبان بهتر است خواب خود را تنظیم کنند و استرس نداشته تا در روز کنکور مشکلی پیدا نکنند و از جهت تغذیه هم برنامه عادی و همیشگی خود را داشتم و روزانه بین 6 تا 10 ساعت به طور مداوم و مستمر مطالعه داشتم.

رتبه 1 گروه آزمایشی هنر افزود: بزرگترین رمز موفقیت ام توکل بر خدا و حمایت خانواده ،برنامه ریزی منسجم ،تلاش و پشتکار و مداومت در مطالعه بود. درحال حاضر دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران هستم.دوره پیش دانشگاهی را به طور کامل از کلاس کنکور استفاده کردم و تجربه مفیدی در استفاده از کلاس کنکور داشتم.

معیری خاطر نشان کرد: در زمینه استفاده از وسایل ارتباط جمعی مثل تلفن همراه و تلویزیون فقط در حد ضرورت استفاده می کردم و سعی می کردم از وقتم نهایت استفاده را داشته باشم.

وی درباره حذف کنکور یاد آور شد: حذف کنکور در صورتی می تواند قانون موفقی باشد که یک جایگزین مناسب داشته باشد چون سال ها روال پذیرش دانشجو بصورت آزمون سراسری بوده است بنابراین باید یک جایگزین مناسب برای کنکور و نحوه سنجش داوطلبان در نظر گرفت.

رتبه 1 گروه آزمایشی هنر در ادامه تصریح کرد: اگر شرایطی برای تحصیل و تدریس در خارج از کشور برایم فراهم شود با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی و فرهنگی که در کشور وجود دارد شاید هرگز به ایران برنگردم.

سما معیری در پایان تاکید کرد: داوطلبان در نظر باشند که زمان بندی هر درسی را فقط به همان درس اختصاص دهند و بر مبنای زمان بندی برگه آزمون پیش روند تادر روند پاسخگویی به سوالات دچار مشکل نشوند.

خبرنگار: ندا فراهانی

کد خبر: 958859

وب گردی

وب گردی