از برگزاری جشنواره قرآنی تا برپایی  سامانه های نشاط

شهردار منطقه 13 از برگزاری جشنواره تابستان شاد در قالب سامانه های نشاط در محلات سیزده گانه خبر داد و گفت : جشنواره قرآنی با مشارکت فرهنگسرای امید، موسسه احسن الحدیث و سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه محمد رسول الله (ص) از دیگر برنامه های محوری این منطقه در ایام تابستان است.

به گزارش ایسکانیوز مرتضی رحمان زاده با اشاره به اجرای برنامه اوقات فراغت تابستانی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: این برنامه ها با اهداف مرتبط با شعار شهردار محترم تهران ” تهران شهر زیست پذیر و شهروند مشارکت پذیر ” و ایجاد نشاط اجتماعی طراحی شده است و ضمن توجه به گروه های اجتماعی مختلف اعم از زنان ، مردان ، هنرمندان و ... تلاش شده علاوه بر اعتلای کیفیت زندگی شهرنشینی با مشارکت مردمی در منطقه با سازوکاری پیشنهادی بتوان از دل تیم های اجرایی ضمن شناسایی استعدادها ، گامی در جهت ایجاد اشتغال و کارآفرینی برداشته شود.

وی برگزاری جنگ شادی را یکی از برنامه های محوری در ایام تابستان در جهت غنی سازی اوقات فراغت شهروندان برشمرد و افزود: این جنگ ها در دو بازه زمانی آخر هفته و وسط هفته شامل برنامه های روتین استیج های شاد محلی ، اجرای موسیقی ، استندآپ کمدی، نمایش های کمدی، شاهنامه خوانی، ژانگولر، برگزاری مسابقات به همراه اهدا جوایز و آیتم های شاد دیگر از 15 لغایت 28 تیر ماه در محلات سیزده گانه و بوستان ها اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه براساس امکانات عمومی موجود در سطح منطقه برنامه ریزی لازم را جهت غنی سازی اوقات فراغت شهروندان در ایام تابستان انجام داده است گفت: این برنامه ها براساس مجموع دستورالعمل های ابلاغی و اسناد بالا دستی در قالب های فرهنگی ، فعالیت های تعاملی و جنگ های تفریحی ارائه می شود تا برای همه گروه های سنی و اقشار مختلف به ویژه جوانان، نوجوانان ( اعم از دختران و پسران ) قابل استفاده باشد.

رحمان زاده ، برگزاری جشنواره بزرگ قرآنی را ازدیگر برنامه های منطقه در ایام تابستان اعلام کرد که در رشته های (موذنی، حفظ و قرائت و..) با مشارکت فرهنگسرای امید، موسسه احسن الحدیث و سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه محمد رسول الله(ص) اجرایی می شود.

وی اجرای ویژه برنامه های دهه کرامت و دهه ولایت و عید قربان نیز در این منطقه را از دیگر برنامه های این منطقه عنوان کرد.

700

کد خبر: 958920

وب گردی

وب گردی