تذکر نمایندگان به آذری جهرمی

بیش از 30 نفر از نمایندگان در تذکری به وزیر ارتباطات خواستار عقد قرارداد دائم با کارگزاران مراکز مخابرات روستایی براساس مصوبه مجلس شدند.

به گزارش ایسکانیوز، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (چهارشنبه 6 تیر 97) از سوی هیات رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

سید جواد حسینی‌کیا نماینده مردم سنقر در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که آقای رئیس‌جمهور نمی‌دانید که مردم در عسر و حرج به سر می‌برند و زیر بار گرانی قد خم کرده‌اند. چرا اقدام فوری و کارگشا در این زمینه صورت نمی‌گیرد؟

علی‌محمد شاعری نماینده مردم بهشهر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره عدم جذب مناسب تسهیلات حمایت از تولید و اشتغال روستایی تذکر داد.

علی بختیار نماینده مردم گلپایگان در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که نابسامانی بازار سکه و ارز موجبات نابسامانی معیشت مردم را فراهم آورده و نیاز به تدبیر جدی دارد.

حبیب‌الله ده‌مرده نماینده مردم زابل در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که به خشکسالی استان سیستان و بلوچستان که در حال تبدیل شدن به یک بحران است رسیدگی کنید و در تذکری به وزیر امور خارجه عنوان کرد در رابطه با ناامنی در مرز سیستان و بلوچستان با کشور پاکستان چه اقدامی انجام داده‌اید.

بیت‌الله عبداللهی نماینده مردم اهر در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد: چرا از تمامی ظرفیت‌های کشور برای مبارزه با گرانی و رفع بیکاری به کار گرفته نمی‌شود.

جلال محمد زاده و علیمحمد مرادی نمایندگان مهاباد و قروه در تذکری به وزیر نیرو اعلام کردند که دلیل عدم مدیریت تامین برق کشور چیست؟

محمد وحدتی نماینده مردم بستان‌آباد در تذکری به وزیر امور اقتصادی و دارایی عنوان کرد که علت عدم برنامه‌ریزی برای کنترل افزایش قیمت ارز و التهاب بازار تخصیص ارز برای نیازهای واقعی مردم و عدم برخورد جدی با مفسدین اقتصادی و عاملان گرانی در کشور چیست؟

قره‌جه طیار نماینده مردم گنبدکاوس به اتفاق 30 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به وزیر ارتباطات خواستار عقد قرارداد دائم با کارگزاران مراکز مخابرات روستایی براساس مصوبه مجلس شدند.

302

کد خبر: 958936

وب گردی

وب گردی