برومند: دلیل بچه بازی کی روش و برانکو را نمی دانم/ از ته دلم دست بچه های تیم ملی را می فشارم

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: دست تک تک آنها را می فشارم که اینقدر خوب بودند و از جان مایه گذاشتند.

پرویز برومند در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در خصوص صحبت های کی روش علیه برانکو در برنامه 2018 اظهار داشت: من واقعا دلیل این همه بچه بازی را نمی دانم. این 2 نفر اگر مشکلی دارند خودشان حل کنند. الان در این موقعیت که همه مردم ایران خوشحال هستند نباید وارد حاشیه شویم و این خوشی را به کام مردم و خودمان تلخ کنیم.

وی در مورد عملکرد تیم ملی در جام جهانی گفت: من نتیجه نگرفتن در این جام ندیدم. بچه های ما واقعا در این تورنمت نتایج درخشانی گرفتند و از دروزاه بان تا خط حمله. دست تک تک آنها را می فشارم که انقدر خوب بودند و از جان مایه گذاشتند. ما مراکشی را شکست دادیم که اسپانیا را متوقف کرد. خود کی روش فکر می کرد که ما در این جام با 2 باخت و یک مساوی به خانه بر می گردیم ولی دیدیم که مراکش را شکست دادیم، مقابل اسپانیا شکست خفیف داشتیم و سد محکمی برای پرتغال شدیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان تاکید کرد: از ته دلم از تیم ملی ممنونم که باعث افتخار ما در این جام شدند. نتوانستیم از گروهمان صعود کنیم ولی برگه های افتخار آمیزی رو کردیم مثل سیو پنالتی رونالدو توسط بیرانوند، لایی امیری به پیکه و باقی اتفاقاتی که همه شاهد آن بودیم. امیدوارم 4 سال آینده بتوانیم یکی از مدعیان قهرمانی باشیم.

606

کد خبر: 958962

وب گردی

وب گردی