دیداردانشگاهیان واحد بندرعباس با خانواده شهدا  و جانبازان

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با خانواده جانبازحسین گلکار ، شهیدان منصور فرخی نژاد و شریعت جوذری دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در این دیدار با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس گفت: رشادت ها و جانفشانی های شهدا و ایثارگران در طول دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، درس ایستادگی و شهادت را به ما آموخت وانقلاب اسلامی را با راه و نام امام راحل به دنیا معرفی کرد.

مهدی باقری پیروزی انقلاب اسلامی با شعار وحدت شیعه و سنتی به ثمر نشست و در طول دوران دفاع مقدس همه اقشار مردم با هر دین و مذهب برای دفاع از انقلاب، کشور و ناموس خود به جبهه ها شتافتند و در این میان نقش برادران شیعه و سنی پر رنگ تر از سایر اقلیت های مذهبی بود.

وی یادآوری نمود که باید با منویات مقام معظم رهبری حرکت رو به رشد خود را دنبال کنیم و در سایه اتحاد، همدلی و همراهی تحت لوای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه از مقدسات دین اسلام دفاع نماییم.

باقری یادآوری کرد که انقلاب ما باید الگوی جهانیان باشد و با آگاهی دادن به کشورهای خاورمیانه به خصوص کشورهای همسایه خطر اختلاف افکنی شیعه و سنتی را بوسیله دشمنان به طور مستمربه آنان یادآور کند

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس نیز با گرامی داشت خاطره شهدا، آنان را وارثان اصلی این انقلاب خواند و گفت : این انقلاب ادامه دهنده راه پیامبر گرامی اسلام است تا بتواند در سایه وحدت و همدلی همه مسلمانان جهان را در زیر یک چتر گرد هم آورد.

ابوذر سالاری فر ادامه راه شهدا را از وظایف مهم دانشگاه ها خواند و افزود : دانشگاه ها باید به عنوان عناصر خلاق ، خوش فکر و اندیشمند در تبیین و انتشار افکار و اندیشه های شهدا نقش به سزایی ایفا نمایند .

گفتنی است این دیدار که به همت معاونت دانشجویی، فرهنگی و اجتماعی واحد بندرعباس ترتیب داده شده بود مسئولان دانشگاهی بندرعباس با خانواده جانبازحسین گلکار و شهیدان منصور فرخی نژاد و شریعت جوذری از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند.

کد خبر: 958983

وب گردی

وب گردی