درسنامه ای از امام خمینی (ره) منتشر شد

«درسنامه وصیت نامه امام خمینی (ره)» به قلم محمد حامد حرزاده توسط انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد منتشر شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، این کتاب تالیف محمد حامد حرزاده و دکتر ابوالقاسم عاصی توسط سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شده است.

وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی (ره) از اسناد مهم انقلاب اسلامی و چراغی نورانی برای مسیر آینده نظام اسلامی است. در این سند راهبردی نه تنها تجربیات سه دهه رهبری حضرت امام خمینی (ره) در قبل و بعد از انقلاب اسلامی نهفته است، بلکه فلسفه عمیق و مکتبی رهایی بخش را ارائه می کند که براساس آن آینده ای توام با رهایی انسان از ظلم و بی عدالتی ابرقدرت ها تبیین می شود.

این کتاب شامل هفت درس مقدمه وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی (ره)، ماهیت شناسی انقلاب اسلامی، شناخت توطئه های دشمن، رهبری قوای سه گانه، مراکز تعلیم و تربیت، نیروهای مسلح، رسانه ها، اقتصاد اسلامی، امت اسلامی و جریان شناسی اسلام آمریکایی و ضد انقلاب است.

در بخشی از کتاب می خوانیم:

اکنون بحمدالله تعالی دانشگاه از چنگال جنایتکاران خارج شده و بر ملت و دولت جمهوری اسلامی است در همه اعصار که نگذارند عناصر فاسد دارای مکتب های انحرافی یا گرایش به غرب و شرق در دانشسراها و دانشگاه ها و سایر مراکز تعلیم و تربیت نفوذ کنند و از قدم اول جلوگیری نمایند تا مشکلی پیش نیاید و اختیار از دست نرود.

و وصیت این جانب به جوانان عزیز دانشسراها و دبیرستان ها و دانشگاه ها آن است که خودشان شجاعانه در مقابل انحرافات قیام نمایند تا استقلال و آزادی خود و کشور و ملت خوشان مصون باشد.

این کتاب با شمارگان 2 هزار نسخه، با قیمت 20 هزار تومان، 169 صفحه توسط انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد منتشر شده است.

502

کد خبر: 959012

وب گردی

وب گردی