برانکو: کی‌روش از وفاداری سید جلال به پرسپولیس خوشش نمی‌آید/ آقای قهرمان و دوست خبرنگارش می‌خواهند مرا از پرسپولیس بیرون کنند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سید جلال حسینی به پرسپولیس وفادار است و گل می‌زند, ولی ظاهرا کی‌روش از این موضوع خوشش نمی‌آید.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از یورونیوز, کارلوس کی‌روش در مصاحبه‌ای تلویزیونی به مشکلات آماده‌سازی تیم ملی پرداخت و پیکان انتقادات خود را به سمت برانکو ایوانکویچ و چند تن دیگر از مربیان لیگ برتر نشانه گرفت. در پی این انتقادات شدید کی‌روش از مربی پرسپولیس، خبرنگار یورونیوز فارسی برای جویا شدن نظر برانکو ایوانکویچ در این‌باره مکالمه تلفنی جالبی با وی داشت:

مربی کروات تیم پرسپولیس که از طریق مترجم خود با یورونیوز صحبت می‌کرد، در پاسخ به اولین سوال درباره واکنشش به اظهارات کارلوس کی‌روش گفت:‌ کی‌روش منظورتان بازیکن ذوب‌آهن است که در دقیقه آخر به ما گل زد؟

وی با توضیح خبرنگار یورونیوز پاسخ داد: آن مربی قهرمان را می‌گویید که هیچ قهرمانی نداشته اما ظاهرا قهرمان است؟

برانکو درباره ریشه تنش میان خود با کارلوس کی‌روش گفت: چه تنشی؟ من با کسی تنش ندارم و با کسی دعوا نکردم.

وی در ادامه درباره اینکه سرمربی تیم ملی حتی در مصاحبه‌هایی که در روسیه انجام می‌داد نیز به طور ضمنی همین حرف‌ها را زده بود و همواره از افرادی که با موفقیت تیم ایران ناراحت می‌شوند یاد می‌کرد؟ و آیا اینکه شما خودتان حس می‌کردید که مخاطب این سخنان باشید, اظهار داشت: نمی‌دانم موضوع چیست؟ منظور شما همان شخصی است که می‌خواهد مرا از ایران و پرسپولیس اخراج کند؟ ایشان و رفیق خبرنگارش؟

برانکو همچنین در پاسخ به سوالی درباره دلیل دعوت نشدن سید جلال حسینی، بازیکن تیم پرسپولیس به تیم ملی و اینکه آیا این موضوع را به دلیل اختلاف کی‌روش با خودش می‌‌داند گفت: ایشان (سید جلال) به تیم خودش وفادار است و گل می‌زند, ولی ظاهرا او (کی‌روش) از این موضوع خوشش نمی‌آید.

در نهایت مربی پرسپولیس با زیرکی از پاسخ دادن به آخرین سوال طفره رفت و زمانی که خبرنگار یورونیوز از او درباره قصد وی برای رفتن به فدراسیون جهت اعتراض به حرف‌های کی‌روش پرسید، گوشی تلفن را از دست مترجم گرفت و به انگلیسی گفت: الو دوست من! و سپس به زبان فارسی مکالمه را اینگونه تمام کرد: خداحافظ! خسته نباشید. خداحافظ.

602

کد خبر: 959119

وب گردی

وب گردی