بطحایی : یک مدل پیشنهاد برای ساختار جدید آموزش و پرورش آماده کرده‌ایم

وزیر آموزش و پرورش گفت : ساختار جدید این وزارتخانه و ارسال آن به سازمان امور اداری و استخدامی آماده شده است.

به گزارش ایسکانیوز از فارس سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در مورد ساختار جدید این وزارتخانه و کم شدن یک معاونت گفت: این ساختار پس از بررسی‌های فراوان آماده شده است و به‌زودی به سازمان امور اداری و استخدامی ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: باید در سازمان امور اداری و استخدامی جلساتی را برگزار کنیم و در خصوص ساختار وزارت آموزش و پرورش به تفاهم نهایی برسیم.

بطحایی در پاسخ به این پرسش که در ساختار جدید وزارت آموزش و پرورش چه معاونت‌هایی با هم ادغام خواهند شد، گفت: با توجه به اینکه اعلام این موضوع حساسیت‌های را ایجاد می‌کند تا زمان نهایی شدن آن، اعلام نمی‌کنیم.

وی تصریح کرد: ما یک مدل پیشنهاد برای ساختار جدید آموزش و پرورش آماده کرده‌ایم.

به گزارش فارس، ماجرای کوچک‌سازی دولت از چندین ماه پیش مطرح شده است و وزارتخانه‌ها به دنبال طراحی ساختار جدید خود هستند؛ وزارت آموزش و پرورش در حال حاضر 6 معاونت دارد که باید به 5 معاونت کاهش دهد.

هم اکنون وزارت آموزش و پرورش دارای 6 معاونت شامل «معاونت آموزش ابتدایی»، «معاونت آموزش متوسطه»، «معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی»، «معاونت حقوقی و امور مجلس»، «معاونت پرورشی و فرهنگی» و «معاونت تربیت بدنی و سلامت» است؛ البته رؤسای سازمان تابعه آموزش و پرورش هم معاون وزیر محسوب می‌شوند.

700

کد خبر: 959191

وب گردی

وب گردی