لونف: ایران و مراکش نشان دادند که می‌توانیم با اسپانیا رقابت کنیم

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال روسیه در آستانه رویارویی با اسپانیا در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ گفت: ایران و مراکش نشان دادند که می‌توانیم با اسپانیا رقابت کنیم.

به گزارش ایسکانیوز ، آندره لونف گفت: با تیم ملی فوتبال اسپانیا در رقابت‌های مختلفی بازی کردیم و می‌توانیم در نبرد یکشنبه آینده نیز موفق شویم. مراکش نشان داد که می‌توانیم با اسپانیا رقابت کنیم. ایران هم این مسئله را نشان داد.

دروازه‌بان تیم ملی روسیه ادامه داد: در این جام جهانی با هر تیمی می‌توانید رقابت کنید. دیدید که تیم ملی فوتبال آلمان حذف شد و آرژانتین به سختی صعود کرد. بنابراین تیمی نیست که قابل رقابت نباشد یا از پیش بازنده باشید. در زمین یازده نفر هستند و امکان هر اتفاقی وجود دارد.

وی درباره 2 شکست روسیه با هدایت گاس هیدینک به اسپانیا در سال‌های اخیر گفت: آن‌ زمان تیم ملی اسپانیای دیگری بود. ما می‌توانیم به لطف تمرکز در هر لحظه‌ بازی با اسپانیا به پیروزی رسیم و برنامه خود را عملی کنیم.

تیم‌های روسیه و اسپانیا یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه لوژنیکی مسکو رو در روی هم قرار می‌گیرند و تیم برنده به جمع هشت تیم برتر جام جهانی 2018 راه خواهد یافت.

602

کد خبر: 959223

وب گردی

وب گردی