دکتر ولایتی:  ملت ایران  دولت را در برابر تحریم های امریکا حمایت می کند

رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آمریکایی ها که فکر کردند ملت ایران با تحریم ها تسلیم خواهند شد بدانند دیری نمی گذرد که ملت ایران از این سد هم عبور خواهند کرد چون بدون تردید امروز ایران قدرت برتر منطقه است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانش آموزان و دانشجویان مدال آور مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۸ کانادا با حضور در مشهد مقدس مدال ها و کاپ قهرمانی خود را تقدیم آستان مقدس امام رضا کردند.

تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با کسب ۳ مقام اولی ۳ مقام دومی و ۳ مقام سومی در مسابقات جهانی ربوکاپ که در شهر مونترال کانادا با حضور ۴۰۰ تیم از ۴۰ کشور دنیا برگزار شد، در خشید.

دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تجلیل از این نخبگان و اهدای مدال های آن ها به آستان رضوی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی راه مبارزه با تحریم ها است، گفت: ملت ایران در طول تاریخ ثابت کرده می تواند هر قله ای را فتح کند و کشور ما همواره پرچمدار تمدن اسلامی بوده است.

او افزود: امروز هم بعد از پیروزی های مختلف در عرصه ی مبارزه با مخالفین انقلاب؛ شاهد تحریم کشور هستیم که توسط یک فرد عهد شکن صورت گرفت که ملت و دولت ایران در برابر این تحریم ها متحد خواهند بود.

ولایتی ادامه داد: نخبگان ما با تبدیل علم به تکنولوژی و ثروت کشور را پیش می برند و دانشگاه آزاد اسلامی که ۴۰ درصد ظرفیت آموزش عالی را به خود اختصاص داده است، نیز در این راه به پیشرفت علمی و فناوری کشور کمک خواهد کرد.

رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: عزم ما بر این موضوع استوار است که کارها را با تکیه بر مسائل علمی و فناوری پیش ببریم.

او گفت: در طول سالیان پس از انقلاب شاهد بودیم که تولیدات علمی کشور ما ده ها برابر شده است و در نگارش مقالات معتبر علمی ۷۰ برابر رشد کرده ایم هم چنین تعداد دانشجویان کشور که قبل از انقلاب ۲۰۰ هزار نفر بود به بیش از ۵ میلیون نفر افزایش یافته است پس مردمِ هیچ یک از مناطق جغرافیایی دنیا به اندازه ی کشور ما علم دوست نیستند.

ولایتی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: آمریکایی ها که فکر کردند ملت ایران با تحریم ها تسلیم خواهند شد بدانند دیری نمی گذرد که ملت ایران از این سد هم عبور خواهند کرد چون بدون تردید امروز ایران قدرت برتر منطقه است.

رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: انشا الله در آینده ای نزدیک شاهد شکوفایی بیشتر علم و تکنولوژی در دانشگاه آزاد اسلامی خواهیم بود که این دانشگاه مساله محور نقش مهمِ خود را در آموزش عالی کشور ایفا کند.

در پایان مراسم افتخار آفرینان مسابقات جهانی ربوکاپ مدال های خود را تقدیم آستان مقدس رضوی کردند و در کنار آن از موفقیت های این افراد با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

کد خبر: 959228

وب گردی

وب گردی