اصناف هم گام با دولت توان داخلی را ارتقاء بخشند

استاندار قم گفت: برای مقابله با توطئه‌های دشمن باید دعواهای سیاسی را کنار بگذاریم تا بتوانیم در جهت رفع مشکلات فعلی نیز موفق شویم.

به گزارش ایسکانیوز، سیدمهدی صادقی امروز در همایش روز ملی اصناف که با حضور مسئولین و روسای اتحادیه‌ها در سالن همایش اقتصاد اتاق اصناف قم برگزار شد، عنوان کرد: اتاق اصناف تلاش‌های خوبی در حمایت از واحدهای تولیدی و توزیعی و صنوف داشته است.

استاندار قم افزود: ما اطمینان داریم که نهادی همچون اتاق اصناف بهتر از دولت می‌تواند به فعالیت بپردازد و مشکلات اقتصادی را رفع کند.

وی تصریح کرد: از میان بردن مشکلات اقتصادی در گرو تقویت بخش خصوصی است و اصناف این قابلیت را دارند که هم گام با دولت توان داخلی را ارتقاء بخشند.

صادقی اظهار کرد: در شرایطی که دشمنان و در راس آن‌ها آمریکا کمر همت را بسته‌اند تا ایران را به سمت فروپاشی سوق دهند و با مخالفت‌های درون سیستمی آمریکا و اسرائیل و بدخواهان در شرایط تحریم قرار گرفته‌ایم باید همه توطئه‌ها را خنثی سازیم.

وی بیان کرد: خواسته مردم و مشکلات اقتصادی شان بر حق است اما برای مقابله با توطئه‌های دشمن باید دعواهای سیاسی را کنار بگذاریم تا بتوانیم در جهت رفع مشکلات فعلی نیز موفق شویم.

استاندار قم عنوان کرد: در چنین شرایطی باید عقل حاکم شود و با وحدت در برابر دشمن و اهداف شوم‌شان ایستادگی کنیم.

وی گفت: دشمن درصدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است آن‌ها قصد دارند که با فشارها و تحریم‌های اقتصادی ما را از پا در بیاورند.

صادقی یادآور شد: رئیس جمهوری در سخنان روز گذشته خود از سر دلسوزی بیاناتی داشتند و خواستند منتقدان دولت با همگرایی جریان توطئه دشمن را خنثی کنند.

وی خاطرنشان کرد: بنا به گفته رئیس جمهوری یا باید تسلیم شویم که عقلای سیاسی و ملی ایران آن را نمی‌پسندند و یا دعواهای سیاسی را تداوم بخشیم که هزینه جبران ناپذیری برای نظام دارد و یا این‌که دست به وحدت و اتحاد بزنیم و مشکلات را رفع کنیم.

استاندار قم اظهار کرد: اصناف در عرصه‌های اقتصادی نقش تاثیرگذاری دارند و نباید اجازه بدهیم که دشمن از اعتراضات به حق مردم سوء استفاده کند.

901

کد خبر: 959235

وب گردی

وب گردی