سایپا بحران های داخلی را خوب مدیریت کرده است

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا پس از افتتاح کریدور بین المللی حمل و نقل چین- قزاقستان- ایران که با حضور معاون اول رئیس جمهور در بندر انزلی برگزار شد، به همراه نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی از شرکت قطعه سازی پایا مدرن کاسپین بازدید کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ در این بازدید سید کاظم دلخوش، نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: راهبری صحیح می تواند باعث رشد و حرکت شود و برعکس آن هم مصداق دارد. نقش مدیریت در صنعت خودروسازی کشور بسیار مورد اهمیت است و در شرایط کنونی و آغاز مجدد تحریم ها حضور افراد کاربلد و با تجربه می تواند بسیارگره گشا باشد.


نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: در صنعت خودرو سازی در داخل کشور رشد خوبی داشته ایم و از مونتاژ خودروهای خارجی به تولید و طراحی خودرو ملی دست یافته ایم که نشان از روند مثبت در این صنعت است البته نقایص و مشکلاتی هم در این حوزه وجود دارد که باید با تلاش همه جانبه سعی در رفع آنها داشته باشیم.


دلخوش بر حمایت بیشتر حاکمیت، دولت و مجلس از صنعت خودروسازی در این برهه زمانی تاکید کرد و گفت: با برطرف کردن مشکلات موجود و تسهیل موانع، این مسیر برای حضور بهتر خودروسازان جهت ارائه محصولات با کیفیت و درخور مردم ایران هموار خواهد شد.


عضوکمیسیون اقتصادی مجلس گفت: خوشبختانه گروه خودروسازی سایپا روند مناسبی را در پیش گرفته و با افزایش تیراژ تولید محصولات خود توانسته بحران های داخلی را به خوبی مدیریت کند. تجربه بالای مهندس جهرودی و آشنایی ایشان با زنجیره تامین و قطعه سازان هماهنگی مناسبی را ایجاد کرده و باعث ایجاد اشتغال پایدار در شهرهای کوچک و بهره گیری از نیروهای متخصص بومی شده است که منجر به افزایش تیراژ تولید در این گروه خودروساز شده و این فعالیت بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.


در این بازدید مهندس جهرودی نیز با اشاره به اهمیت داخلی سازی قطعات خودروهای تولیدی در گروه سایپا گفت: برنامه مدونی جهت انجام این مهم در گروه خودروسازی سایپا دنبال می کنیم و بر همین اساس ودرجهت توسعه قطعه سازی داخلی از تمامی قطعه سازان حمایت های خوبی تاکنون صورت گرفته است.


او افزود: توجه به ظرفیت‌های قطعه سازان داخلی درپلتفرم های جدید از برنامه های اصلی گروه سایپا است و قطعاًدر تولید خودروهایی که درآینده درگروه خودروسازی سایپا تولید و به بازار عرضه می شود از توان قطعه سازان کشور بیشترین استفاده را خواهیم کرد.

401

کد خبر: 959236

وب گردی

وب گردی