باید با تأمین مطالبات و نیازهای مردم رضایت آنها را حاصل کنیم

یک مرجع شیعیان جهان با تاکید بر لزوم جلب رضایت مردم و تامین مطالبات و نیازهای آنها، گفت: مهم‌ترین مسأله تقویت راههای انسجام و وحدت در داخل کشور است.

به گزارش ایسکانیوز، آیت الله العظمی علوی گرگانی عصر پنج‌شنبه در دیدار محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور با ابلاغ سلام به حجت الاسلام روحانی، گفتند: در وضعیت حاضر مهم‌ترین مسأله تقویت راههای انسجام و وحدت در داخل کشور است به گونه ای که اختلاف و افتراقی ایجاد نشود تا دشمن بتواند از آن سوء استفاده کند.

این مرجع جهان تشیع با درخواست ابلاغ سلام ایشان به رئیس جمهور، تصریح کردند: باید با تأمین مطالبات و نیازهای مردم رضایت آنها را حاصل کنیم تا به عنوان مهم‌ترین پشتوانه نظام و مهم‌ترین رکن وحدت، همچنان حامی و پشتوانه اصلی نظام باشند و مسئولان نیز باید تحت نظر مقام معظم رهبری و با همدلی و هماهنگی یکدیگر، در این راستا تلاش خود را مضاعف کنند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور نیز در این دیدار با ابلاغ سلام رئیس جمهور به آیت‌الله علوی گرگانی گفت: امروز به دنبال خروج آمریکا در برجام با وضعیت جدیدی مواجه هستیم و دولت تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مردم با سختی مواجه نشده و بویژه معیشت اقشار ضعیف‌تر در اثر جنگ اقتصادی آمریکا علیه جمهوری اسلامی آسیب نبیند.

واعظی افزود: لازم است، چنانکه رئیس جمهور نیز تأکید کردند، مسئولان و کسانی که مرجع و محل رجوع مردم هستند، درباره فضای جدید با مردم سخن بگویند تا آنها تحت تأثیر فضاسازی و جنگ روانی دشمن قرار نگیرند. باید در داخل به گونه‌ای عمل کنیم و چنان وحدت و انسجام خود را حفظ کنیم که دشمن از تأثیرگذاری فشارهای اقتصادی و جنگ روانی خود ناامید شود.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص همگرایی و انسجام قوا در اتخاذ سیاست ها و برنامه های کلی کشور، اظهار داشت: باید صمیمیت و همدلی بین سران سه قوه به متن جامه نیز تسری یابد که البته لازمه افزایش همدلی و وحدت و انسجام بین مردم، شنیدن و تلاش برای برآورده شدن مطالبات مردم است.

305

کد خبر: 959242

وب گردی

وب گردی