حجت الاسلام رئیسی: موفقیت دانشجویان دانشگاه آزاد نماد توانمندی است

تولیت آستان قدس رضوی گفت: اقدام و موفقیت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نماد توانمندی و صدق رهبری و جوانان کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در حین برگزاری مراسم اهدای مدال های تیم ربوکاپ دانشگاه آزاد به موزه ی آستان قدس رضوی، با گرامیداشت یادوخاطره ی شهید بهشتی گفت: اگر به کارنامه ی علمی و اقدامات دکتر بهشتی و یاران باوفایش دقت کنیم همگی جلوه های دلسوزی است.

وی افزود: یکی از نکات اساسی که از اول انقلاب دشمن در آن می دمد؛ تلقین ناکارآمدی و تبلیغ آن در جامعه بود که به مردم ما بگویند نمی توان احکام اسلامی را در جامعه اجرا کرد اما رهبری همواره به ما آموختند که همواره می توان کشور را مبتنی بر علم و آموزه های دینی پیش برد.

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: در هر حوزه ای که اتکا به خدا و خودباوری وجود داشت، پیشرفت حاصل شد و هرجا که مدیران احساس توانمندی نکردند مشکلاتی برای کشور و مردم به وجود آمد.

رئیسی ادامه داد: اقدام وموفقیت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نماد توانمندی است و جلوه ی صدق رهبری و جوانان کشور است که تاکید دارد ما می توانیم.

وی گفت: این حرکت زیبا که می خواهید توانمندی خود را متعلق به امام رضا بدانید و مدال های خود را به آستان قدس اهدا کنید نشان از اعتقاد شماست و با این حرکت خود به همگان اعلام کردید که شما جوانان مصمم اید که در همه ی عرصه ها کشور را بسازید و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنید کهاین حرکت نمادین ارزش فراوانی دارد.

۲۰۲

کد خبر: 959262

وب گردی

وب گردی