«عبدی شو» از امشب روی آنتن می رود

تهیه‌کننده «شبی با عبدی» می‌گوید در این برنامه تلاش شده تا با بهره‌گیری از کاراکترهای جذابی که این بازیگر در سال‌های اخیر خلق کرده است، خاطرات شیرینی برای مردم زنده شود.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، برنامه «شبی با عبدی» با اجرای اکبر عبدی که طنزی شاد و مفرح است از امشب (جمعه هشتم تیر) روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.
جواد فرحانی، تهیه‌کننده این برنامه گفت: «توقع مخاطب بالا رفته است و ما نیز سعی کردیم در این برنامه از کاراکترهای جذابی که آقای عبدی در این سال‌ها خلق کردند برای مردم خاطره‌های شیرین را زنده کنیم. زمانی‌ که ما خواستیم این برنامه را کلید بزنیم، همه به ما گفتند آقای عبدی انتخاب خیلی خوبی است و امیدوارم بعد از پخش برنامه نیز مخاطبان از کار راضی باشند.»
این تهیه‌کننده درباره فعالیت‌‌هایش در عرصه سینما نیز توضیح داد: «به زودی می‌خواهم فیلمی را در سینما بسازم و پیگیر کارهایش هستم. البته سینمایی «شکرستان» را هم در نوبت اکران دارم که ان‌شاءالله برای پاییز امسال که فصل بازگشایی مدارس است، می‌خواهیم برای اکرانش برنامه‌ریزی کنیم.»
فرحانی که تهیه‌کننده فصل‌های ابتدایی «خندوانه» بود و ماه رمضان امسال نیز برنامه «هزار داستان» را روی آنتن داشت، ادامه داد: «شبکه نسیم فاکتورهایی دارد که شاید برخی شبکه‌های دیگر آن را دارا نباشند. خیلی از برنامه‌های این شبکه به عقیده من پیشرو و به نوعی ساختارشکن بودند. همین «خندوانه» که تهیه‌کننده فصل اولش من بودم، الان مجری‌اش می‌گوید من از سال ۸۰ ایده ساخت این برنامه را داشتم اما تا زمانی‌که ما طرح این برنامه را به نسیم ندادیم، نتوانستند اجرایی‌اش کنند.»
فرحانی افزود: «ما در حال حاضر به فرمول مناسبی در برنامه‌سازی در شبکه نسیم رسیدیم و تا زمانی‌که شرایط فراهم است آن را ادامه خواهیم داد.»
او درباره سریال «شب عید» به کارگردانی سعید آقاخانی که خودش تهیه‌کننده‌اش است و قرار بود نوروز پخش شود نیز گفت: «این سریال از ابتدا هم برای نوروز ساخته نشده بود و اگر برنامه‌ریزی‌ها درست پیش رود، ان شاءالله در دهه کرامت این سریال هم روی آنتن خواهد رفت.»

۵۰۱

کد خبر: 959321

وب گردی

وب گردی